Legonyheter 2016

Hvordan i svette geitost har han fått tak i denne?! Kjenner meg faktisk både irritert og misunnelig!

[youtube]ubmXdaCw7CI[/youtube]

Det har han fått fra LEGO, store reviewere pleier da å få ting før alle andre :slight_smile:

Det var det første jeg tenkte og, men nei. Dette er hva han skriver:

Q: How do you get sets “early” or before they were originally expected to be released?
All of the products you see me review I have bought at full retail price from public stores where anyone & everyone else can (see above). There’s no secret, no “YouTuber privilege” or special treatment. Period. Anyone who tries to tell you otherwise is lying to your face. If I bought an item, you could have bought it too. When it’s new product release season, viewers expect timely reviews. I check stores (both online and traditional) very regularly and aggressively to try to find items as soon as they’re available. Toys are never released at every location in the world at the same time, so if you see me review a set and you can’t find it at a store local to you, just wait (but keep checking everywhere like I do) and it will surely show up. If you can’t find it online, it may have sold out already. Again, be patient, keep checking, and it will re-appear.
Also, do note that I am not directly affiliated with The LEGO Group, which does not sponsor or endorse my content. Spread the word!

Så, et lite enigma altså…

Hadde vært koselig om han faktisk nevnte hvilken butikk han kjøpte den i siden han sier det er tusenvis som allerede eier dette settet :slight_smile:

Den nye legokatalogen for 2016 er kommet ut i Sverige og kan bl.a. nevne at det kommer flere nye og kule biler i Speed Champions serien. Bilene som kom ut i år er IKKE med i katalogen, og kan være lurt å skaffe de før de blir utsolgt…(hvis du er interessert da)

Iflg katalogen kommer disse i Mars.

75870 Chevrolet Corvette Z06
75871 Ford Mustang GT
75872 Audi R18 e-tron Quattro
75873 Audi R8 LMS Ultra
75874 Chevrolet Camaro Dragrace
75875 Ford F-150 Ramtor og Ford Modell A hotrod
75876 Depot med Porsche biler

Den tapeten altså… Best. Brick. Ever!

Fra Batcave settet som kommer i februar.

Flere bilder her:
flickr.com/photos/thebricktime/

Mye bra Creator sett som kommer senere i år også!!

31049 Dual Rotor Helicopter, Kommer nok til å kjøpe denne for delenes skyld :slight_smile:

31051 Cape Lighthouse, Denne kombinert med den forrige som kom for et par år siden vil bli et stort fyrtårn! (har en liten forkjærlighet for fyrtårner jeg!)

31052 Vacations Getaway, mye bra i denne pakka ser det ut som!

31053 Tree House Adventures, tja deler der også :smiley:

60134 Fun in park ser helt brilliant ut… Rullestol! Baby! Supre figurer! :astonished:

Den blir spennende ja! Juli/August den kommer tro?

Og i dag kom det offisielle bilder av Ecto-1-settet fra den kommende Ghostbusters-filmen:


(bildet linker til hele galleriet på Legos Facebook-side)

Ser bra ut! Er ikke så hypet på den nye filmen, men dette settet skal jeg ha uansett! Supert med så mange nye og unike hoder i flesh!

Nye polybags til salg - i hvert fall hos OBS.

30421 Ninjago
30348 City
30371 Nexo Knights inkl ny tile med spiss front :slight_smile:

Var også en ny pose med Friends, men noterte ikke nummeret på den posen.

Tosca

Blir et kult år med CMF =)
Disney-figurer og fotballspillere i tillegg til fortsettelse på vanlig serie.

Var innom TRU en tur - der var jaggu Mini Cooper og Camper Van re-releaset med ny eske. Samme formfaktor som den nye ferrarien, og ny grafikk på eska. Da fortsetter de nok litt til med disse setta.

Fant en nyhet i Køben :slight_smile:

LEGOworld 2016 by Ole Tora, on Flickr

Tipper den du snakker om er 30396 Cupcake Stall (BS) :slight_smile:

Friends-temaet apellerer normalt sett ikke sånn all verdens til meg (selv om det er noen interressante elementer i settene), men dette settet har jeg sansen for:

41129 Amusement Park Hot Dog Van (BS)

[size=85](kilde: Brick Toy News)[/size]

Virkelig artig design på pølsebilen!
Legg også merke til pølsebrødene på disken, de må vel være nye (jeg har i alle fall ikke sett de før)?

Se flere bilder i denne artikkelen hos Toy Brick News.

Ideas Maze :slight_smile:

Gleder meg til den der :smiley:

Denne skal jeg kjøpe :smiley: Når slippes den?