Utstilling av MOC-by

Det ser ut som om mitt hus ikke vil kunne åpnes. Er det sånn, eller har du tenkt ut noe lurt jeg ikke vet om?

Dette er nok min feil.
I mitt hode hadde jeg lagd meg en sannhet om at alle som har med noe til byen hadde meldt dette direkte til Freddie. Det stemmer jo overhodet ikke, såry.
Det samme med ekstra info som retning etc, det står jo i påmeldingslisten sammen med målene på MOCene i cm, som gir min planlegging mening men ikke Freddie sin.
Jaja, en lærer så lenge en lever…

Men nå tror jeg Freddie har oversikt over alt som skal være med, og fint om dere som blir spurt om mål sender dette over til han så han får korrekt i studs og ikke mine centimeter :slight_smile:

Jeg trenger fremdeles nøyaktige dimensjoner på alt som skal inn i layout. Evt får harald sende meg en MOC-oversikt.

Alt mitt blir på enden på eget bord (eller to). Antar at jeg har fritt spillerom på havområdet? Jeg har registrert at det kommer et fyrtårn. Det blir bra.
Har Brikkelauget tan baseplates?

Den der bensinstasjonen min er 34x49 studs trur jeg det var… har 3 ekstra studs på siden der et sted, men der må det også være utkjøring.
Den har en litt knot(t)et form, for å si det sånn… den må stå slik at det kan kjøres inn og ut fra den - for eksempel mellom to veier. Bak butikken/kiosken har den en garasje/et verksted som også bør ha innkjøringsmuligheter fra minst en, helst begge sider. Kan droppe hele greia hvis det blir vanskelig å plassere den.
De to bygningene står på plater som er 32x32 studs. Selve husene er 32 brede. Ett hjørnebygg - må stå inntil bygg høyere enn 1 etasje på begge sider.