UCS Millenium Falcon 2017??

Kun koden bak = :slight_smile:

Tok en titt på esken jeg da… Og klipte ut bildet.
Gaflene ser riktignok detaljerte ut, men dersom de har brukt hvilken som helst versjon av [part]47543[/part] 8x4x6 Cone Half [partimg]47543[/partimg], så blir den ikke like stor som [set]10179[/set].
I så fall, er det egentlig like greit, for jeg sliter med at BL-versjonen tar en lengde på min Kallax fra IKEA :stuck_out_tongue:

skimter bare en MF som er putta på som box art jeg :stuck_out_tongue:
Men om den skulle være ekte, så er nok 47543 - Cone Half 8 x 4 x 6 ikke riktig størrelse på den på bildet.
ser ut som det er en 4x4 rund plate i midten.

Interessante saker dette her! Får bare krysse fingrene, sikkert ikke altfor lenge til den blir offisielt annonsert nå (hvis den blir)

[youtube]1SOr0lRB53s[/youtube]

:wink:

You beat me to it :stuck_out_tongue:

http://www.brothers-brick.com/2017/03/22/lego-unveils-new-star-wars-ucs-snowspeeder-1700-pieces/

Dette ble skrevet av en moderator på eurobricks som pleier å ha god info om fremtidige SW-sett.

Kan være lurt å sette av litt lego-budsjett til høsten?

Oh lord… 800$? La oss hope det ikke blir så ille! Jeg har sagt at jeg er der, day one, for en ny UCS Millennium Falcon men 800$? Da snakker man i overkant av 8000 kr! Vet ikke om jeg kan strekke meg så langt… Da må jeg eventuelt vente en stund slik at jeg kan spare mer…

Jeg hadde egentlig tenkt å bruke 2,5 k på to 10232, men kanskje ikke likevel nå som dette har kommet frem i lyset. Heller bruke pengene senere :smiley: Takk for info!

bricksetforum.com/discussion/261 … rumours/p9

geekculture.co/new-lego-star-war … -oct-2017/

Dette er vel så godt som bekreftet nå? Har fulgt med på bricksetforumet siden linken kom her, og det nye teaserbildet fra Lego har overbevist meg.

Jeg gleder meg til å høre om det faktisk stemmer! Men gruer meg til prislappen… om $800 stemmer blir det sikkert 8000+ kr her til lands… og selvom dette er det ultimate ønsket mitt sliter jeg med å godta en slik pris… må spares en stund…!

Skikkelig spent jeg også nå… føles som om jeg er 5 år igjen og det er 1. desember i dag… if you know what I mean…

Ang. prisen håper jeg at Lego forstår at en prislapp på 8000 norske kroner vil skremme vekk mange potensielle kunder. Spørsmålet er da om de må ta en så høy pris for den. Hvis de må
det er det ikke sikkert de hadde produsert den i utgangspunktet, siden de skal ha profitt, tross alt. Jeg tror ikke den kommer til å koste mer enn 7000 norske.

brickset.com/article/29651/some … pproaching

Hvem tenker å skaffe noen av den om den kommer?

Antar også en del av sitter på den gamle?

Jeg har ikke den gamle men kommer til å kjøpe denne. Det blir nok ikke på release, men jeg får spare en stund før jeg hiver meg på.

Dette er for meg det ultimate Lego-sett. Om jeg kun får ha ett sett velger jeg dette. Så på en eller annen måte må jeg få tak i det når jeg først hat muligheten :slight_smile:

Helt enig, har spart en del for denne…ser til gru hvordan jeg skal lagre de om de er så store som på bildet - thebrickfan.com/lego-star-wa … 7FcqT.uxfs

Den andre er også stor, den er både lengre og bredere en de andre største settene - håper de kun gjør den bredere så man kan lagre dem sammen med andre på en fornuftig måte. Spennede tider :wink:

Det nærmer seg jo åpning av Lego house. Hadde ikke forundret meg om de slo til med et stort sett av det i
Architecture stil. Innpakkingen burde være en opplevelse ala porschen med historie og filosofien bak huset.

Tror heller MFen kommer senere.

…sånn bortsett fra at det nye LEGO House-settet allerede er vist, og det er ikke spesielt stort:

brickset.com/article/29675/new- … t-revealed

Akkurat ja, der røyk den teorien (og drømmen) :smiley:

det er bare å gjøre seg klar…spent hvor verdien av den gamle om noen år igjen…som samler (ikke selger) så klarer jeg ikke å kvitte meg med dem