UCS Millenium Falcon 2017??

Hva tenker dere ang. UCS-serien i det kommende året? Har vi en ny Falcon i vente kanskje? :sunglasses:

Tipper på en snowspeeder :slight_smile:

Ja det er snowspeeder som ryktes diverse steder. Men nå går det bare én vei og det er oppover… spesielt etter Insult on Hoth og Deaf Star 2.0.

Synes de skal kjøre ut en ny X-Wing jeg, vi har jo ikke fått en med Disney logo på esken ennå :smiling_imp:

Aaargh, enda en?? Vil heller ha en skikkelig TIE Interceptor!

Kanskje vi får UCS Alderaan? :slight_smile:
brickfanatics.co.uk/75105-uc … -revealed/
(Ja jeg vet at den var aprilsnarr)

Gief Snowspeeder fra Drakim!

Kommer ikke den nye Han Solo-filmen i 2018?
Hvis jeg var involvert i planleggingen ville jeg sørge for at en ny UCS Millennium Falcon kom på markedet så nær premieredatoen for den filmen som mulig.

Jeg mener, de kan påstå så lenge de vil at det er Han Solo som har hovedrollen i den filmen, men alle forstår da at det egentlig vil være Millennium Falcon?

Du er inne på noe her. Kanskje 2018 blir året vi endelig får en UCS… HAN SOLO! :mrgreen: Blir spennende å se hva de kommer opp med!

Sabbac deck.
En fungerende Sabbac deck med kort som endrer verdi/bilde på tilfeldige stadier under spillet.

:laughing:

Kanskje det kommer noe fra episode IV neste år, da det er 40 årsjubileum for den filmen? Håper på en Tantive IV, ISD eller Millennium Falcon! Eller hvis de må gi ut et playset håper jeg det blir en Mos Eisley-UCS med en stor Cantina. Ikke noe halvveis som Insult on Hoth takk…

Bumper denne her jeg…

På fronten av den nyeste Death Star-en er det jo en veldig tydelig skygge av en MF… Jeg slenger meg på dem som sier at dette er et sterkt hint av hva vi kan forvente oss.

Det er mange som har spekulert i akkurat det der og det er forståelig. Andre mener en oppdatert Tantive IV (Blockade Runner) eller Star Destroyer ville vært på sin plass siden det tross alt er disse to skipene vi først ser i den ikoniske åpningsscenen i “A New Hope” og det er førti års jubileum for denne filmen. Det later uansett til at vi Star Wars fans får nok å bruke pengene våre på i år…

Klager ikke om det blir en av de heller. Er nok ganske sannsynlig at det blir en av disse tre tenker jeg, en ny UCS Falcon eller Star Destroyer synes jeg hadde vært kulest da :slight_smile:

utifra bilde på reddit ser det ut som det kommer en ny ucs snowspeeder.

Link?

Slettet!

Vær greie og ikke poste lenker til lekket materiale i forumet, det er ikke LEGO spesielt glade i siden vi er en RLUG og tråden er offentlig tilgjengelig. Dette er for øvrig enkelt nok å finne på egen hånd om man googler litt på stikkordene.

Beklager! Tenkte på det etter at jeg postet det, så fjernet det nå.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CLr0pHD_2Qk[/youtube]

Ser at BrickVault nylig postet en video (litt usikker på om linken jeg la ved er i riktig format) hvor de viser til at Millenium Falcon nok en gang er med på en Lego eske. Denne gangen kan man skimte deler av det som kan minne om en ny UCS Falcon på sett nr. 75180 Rathtar Escape på venstre side av eskens framside.

Krysser fingrene for en ny UCS Falcon ila. 2017 :smiley: