Tilbud til Brikkelaugets medlemmer

Oversikt over noen konkrete gjeldende tilbud:

  • Mulighet til å bestille løse klosser til gunstige priser direkte fra LEGO (se LUGBULK-tråden)
  • 20% rabatt på LEGO-esker i butikkene Høyt og lavt på Østerås Kjøpesenter og Rykkinn Nærsenter.
  • 15% rabatt hos Bulkbricks
  • 10% rabattBrikkeButikken.no (ved bruk av rabattkode); bruk søkeordet “brikkelauget” for å finne andre gode medlemstilbud
  • 10% rabatt hos følgende BrickLink-butikker:
    Helge’s Sets & Bricks
    Small Bricks
    LOCO’s_SHOP
    GislanderTrading
    BE
  • 10% rabatt på løsvektssalg hos Outland i Oslo (Kirkegata 23)
  • 10% rabatt Ringo Glasmagasinet i Oslo

Sjekk følgende side for mer info om hvordan man kan bli medlem.

[size=85](tenkte kanskje det kunne vært nyttig med en tråd (muligens sticky? eller blir det for intrusivt, i så fall er det bare å si ifra) der alle gjeldende medlemstilbud er listet opp. Dette står riktig nok på medlemskapssida, men iom. at sånne ting endrer seg er det greit å ha det her også)[/size]

3 Likes

Sticky.

Hvordan benytter man seg av disse tilbudene? Er vel ikke bare å si man er fra Brikkelauget når man er i butikken i Sandefjord?

Meld deg inn og få medlemskort. Det fungerer helt fint :smiley:
God bygging

da får jeg vente til jeg får medlemskortet i posten da =)
meldte meg inn i dag og har betalt og har også ryddet rommet mitt så jeg får plass til legoen min igjen =D

Hva menes med at en tråd er “sticky”?

…at den alltid står øverst på lista.

Ny medlemsfordel :slight_smile:

Alle medlemmer i Brikkelauget får nå 10% rabatt på lekestallen.no.

Dere kan sende meg PM for rabattkode, denne kan brukes når dere klikker på “handlevogn” i nettbutikken.

Ved ordre over ca kr 2500,- kan jeg kontaktes på PM eller e-post vegard(alfakrøll)brapris.no så setter jeg opp ett godt tilbud til deg.

Vi kommer til å satse en del på Eksklusive sett, og kan skaffe mye av det som er i salg via Lego store, samt ordinære Lego sett som har litt størrelse.
(…Og alt som jeg syns ser spennende ut)

Noen eksklusive sett på lager nå, og en del sett er på tur inn i uke 11.
(F.eks 10195, 10198, 10211, 10214, 10215, 10216 og 10193)

Ps, Hvis det er i orden for Matija kan jeg bare legge rabattkoden under “Brikkelauget -internt” forumet? Eller annet lurt sted :slight_smile:

Pps, Kom gjerne med tilbakemeldinger på butikken, priser, osv (PM eller egen tråd). Denne nettbutikken er ny og skal ha hovedfokus på Lego :slight_smile:

Mvh
Vegard

Gjerne post koden i medlemsdelen. prisene deres må jeg si er fantastiske!
Billigere enn lego selv! :smiley:
må vel bestille noe der snart.

Jeg har i dag fått lego technic grave maskin 8043 til en pris som er -348 kr lavere pris en i butikk.
:smiley:

Hei
Veldig morsomt at mange har vært innom sidene og veldig gøy å kunne levere litt billigere enn markedet forøvrig :slight_smile:

Jeg har nå laget en Facebookside for Lekestallen http://www.lekestallen.no, her vil jeg poste nyheter, leveransestatus og svare på evt. spørsmål.
Alle som klikker på “Liker” knappen frem til 15.4 er med i trekkningen av 2 stk minifigurer i serie 4, jeg trekker ut 5 vinnere som blir kontaktet via PM eller Facebook :slight_smile:

Mvh
Vegard

Hei, vil bare gi et lite tips, ettersom vi har vært grundig igjennom Facebook sine promotional guidelines her på jobben.
Det er faktisk ikke tillatt å “Administer a promotion that users automatically enter by liking your Page, checking in to your Place or connecting to your Platform integration.”

Dette står beskrevet her.

:wink:

Ah…det satte jeg meg ikke inn i…
Jeg får se om jeg finner en konkurranse modul som kan brukes i fremtiden i stedet.
Da satser vi på at det går bra frem til 15.4 :slight_smile:

Takk for at du sa ifra!

Mvh
Vegard

Skjorter kan også bestilles.
Vi har foreløpig svart M, L og XL på lager.

Ved bestilling av andre størrelser må vi påregne ekstra leveringstid pga produksjon.

Mer info her

Small Bricks på Bricklink slenger seg med i gjengen og gir 10% til Brikkelaugets betalende mdlemmer. Husk å send med medlemsnummeret ditt.

Har klart å fremforhandle hele 15% rabatt hos Bulkbricks! Husk å oppgi fullt navn (som registrert i databasen) og at du er medlem i Brikkelauget, vedkommende kan da verifisere det.

Jeg er i ferd med å kvitte meg med en del klosser jeg ikke tror jeg kommer til å bruke mer, og legger dem for tiden ut på Jonnysons sets and Bricks på Bricklink. Medlemmer i Brikkelauget får 10 prosent avslag mot oppgitt medlemsnummer. Ikke voldsomt fancy opplegg jeg har, men klarer man seg med pent brukte brikker til brukbare priser har jeg litt mer i dag enn i går osv… Ligger et og annet sett ute også. Velkommen innom!

Noen deler som ikke er så vanlig :slight_smile: takk :slight_smile:

Var en liten tur innom og fant noen deler av interesse. Takk!

Hvor små ordrer aksepterer du? Fant enkelte deler som kan være av interesse. :slight_smile: