Tilbud til Brikkelaugets medlemmer

Hei - aksepterer alle størrelser på ordrene - ingen minstekjøpsgrense hos meg - det får de proffe gutta som selger nye klosser ta seg av :slight_smile: Men portoen blir litt dyr da, om man kjøper smått, for jeg orker ikke å bruke så mye tid på å finne den eksakte prisen - går etter postens 350g, 1000g og 2000g priser (se splash page).
Jeg er så uproff at jeg bruker opp en del emballasje jeg selv har fått tilsendt lego i, men det går over altså - har bestilt en pakke nye bobekonvolutter så jeg får sendt den litt mer standsmessig.

Velkommen innom!:slight_smile:

Gjermund

Æhm… jeg finner ikke butikken…? :unamused:

allow me: bricklink.com/store.asp?p=Bonden

Jeg takker for interessen for mine klosser på Bricklink folkens - jeg er veldig takknemlig for tilbakemeldinger fra dere som har bestilt, med råd om hva dere ville hatt anderledes eller hva som er bra osv. Håper jeg klarer å levere godt nok til at kundene mine blir fornøyde :slight_smile:

Gjermund

Kanskje denne bør oppdateres?

Iallefall brikkebutikken.no bør legges til (flere?). brapris.no ser ut til å slutte med lego og bør vel fjernes?

Dragev får oppdatere oss dersom det er noe endring.

Er det denne butikken som nå heter mySmallBricks? Gjelder tilbudet fortsatt? La inn en bestilling i går men kom først nå på å sjekke denne tråden…

Mysmallbricks er smallbricks. Handlet der nylig.

Edit: Beklager, jeg tullet til og postet dette i helt feil tråd. Lover aldri gjøre det igjen…tror jeg…

Morgendagen er vistnok årets mest deprimerende dag, så for å lyse oppdagen litt kjører jeg “depresjonstilbud”!

10% rabatt på alle kjøp over NOK 600,- som er levert innen 23:59 (norsk tid) mandag 18. januar.
For medlemmer kommer denne rabatten oppå den eksisterende rabatten (husk å oppgi at du er medlem).

Rabatten gjelder for alle, medlem eller ei, så lenge man skriver en god eller dårlig vits i kommentarfeltet på ordren:D

Hva er linken til butikken din igjen?

Dette skal være Harald sin BL butikk.
bricklink.com/store.asp?p=mySmallBricks

Har vi mistet prosentene hos brikkebutikken.no/ ?

Nei, se tilbud på medlemsiden av forumet under spesielle tilbud :slight_smile:

hvilken url snakker vi om?

Dere må kontakte dragev, for å be han legge dette inn på profilen deres på brikkebutikken. Evt sende beskjed til han via siden om at dere er medlem.

Alle Brikkelaugets medlemmer får 10% fast rabatt i min Bricklink butikk BE
Oppgi at du er BL medlem med medlemsnummer som melding når du bestiller, så blir rabatten trukket fra før porto. Butikken har minstekjøpspris, til gjengjeld ingen skjulte avgifter eller tillegg for pakking etc.
Ønsker at moderator oppdaterer første siden i denne posten:-)

Link: store.bricklink.com/Baard#/shop?o={“showHomeItems”:1}

Byggehilsen
Baard

Hei, det ser ut som linken for hvordan å bli medlem er utdatert.
Er det mulig å bli medlem?

Hvordan evt?

På forhånd takk.

@eikari ?