Sjøen for alle 12.-21. mars

Er jo ikke umulig? Må bare ha litt penger.
Bare av de bildene jeg har sett til nå mener jeg den er verdt minst 5-6000kr og når man da tenker på at dette går til en god sak, håper jeg det kommer opp i minst 10.000kr :slight_smile:

Det er vel ikke umulig? Så lenge man er villig til å punge ut…

…og da er båten helt ferdig, og ikke minst solgt (6800 kr, ikke ille, men kunne vært mer mtp. formålet… synd det ikke var flere som ville by)
[attachment=1]sx22b.jpg[/attachment]
[attachment=0]sx22c.jpg[/attachment]

Schtilig! Jeg syns ærlig talt den ble vanvittig bra! Selv uten å ha sett orginalen så skjønner man med en gang hvilken båt dette er. Og ser man på bilder av orginalen sp er det jo utrolig bra laget med bare 2x-/1x-brikker. Litt kantede former enkelte steder, men det viser bare at den er laget av LEGO-brikker. Mer som ett mosaik bilde av orginalen.

Hadde man hatt bedre tid/penger kunne man slengt på litt slopes, plates, for å jevne ut kurvene litt. Men på så kort tid syns jeg resultatet ble mye bedre enn man kunne ha ventet seg.

Håper dere som har stått for dette praktverket får litt igjen for strevet også. Jeg håper også at selve utsttillingen har vært litt innholdsrik også for dere. Og ikke minst at dere har fått reklamert for Brikkelauget en del under ellers uvanlige forhold…

Enig. Flott båt. Fin promotering. Skulle gjerne ha vært med. Det får bli neste gang.
Bård :smiley:

Ja den ble flott, bra jobba :slight_smile: