PKH 2014: "i siste liten"-tråd

Kan ta med hvis du ikke får de før PKH :slight_smile:

Er det noen som har en del 12v skinner (evt annet 12v togrelatert) liggende?

Jeg ser at det kanskje kan bli litt få skinner til 12v område vi planlegger og derfor fint hvis noen kan ta med seg noen oppover. Husk å merke disse med navn/ farge slik at du får de tilbake.

Til info har jeg selv flest grå skinner og er på jakt etter flere av disse :slight_smile:

mvh
Tosca

Venter forsatt på tog hjul i fargen Light Gray selger har sendt det fra tyskland 01 april.
Trenger de på min mx3000 modell da svarte blir for mørke.
Hvis noen har 2 stykk jeg kan låne på PKH så min modell blir så lik som mulig.
Håper at de kommer i posten onsdag eller torsdag har bestilt 8 stykk.

2 stykk grå akslinger kan tas med lånes bort under PKH. de er vel LBG - de var kun i settet 7897 Passenger Train

4 sånne kan tas med for sikkerhets skyld.

Full panikk.

Trenger smått desperat dette:

[part]3846px9[/part]

…eller [part]3846pb31[/part] som kommer i Kingdoms Joust

Chrome gold [part]11010[/part]

Hvit, blå og svart [part]4495[/part]

Én av hver av alle.

Jeg vet jeg i hvert fall har en stor pose med flagg og kan ta med de…

Hei
Trenger 2 stk av brick 1x1 modified with stud on 2 sides [part] 47905[/part] i sort
Noen som har?
Baard

Jeg kan ta med de 2 du trenger har 4 stykker totalt.
:smiley:

Har i dag fått mange deler til min mx3000 modell men mangler forsatt disse :
Light Gray Train Wheel Pair, Complete Assembly må ha 2 stykk.
bricklink.com/search.asp?ite … &colorID=9
[part]2878c01[/part]

Trans-Clear Tile, Round 1 x 1 må ha 4 stykk til frontlys.
bricklink.com/search.asp?ite … colorID=12
[part]98138[/part]

Flat Silver Bar 3L trenger 1 stykk
bricklink.com/search.asp?ite … colorID=95
[part]87994[/part]
Evt fra sett Relay Runner - Team GB Complete Set with Stand and Accessories.
bricklink.com/catalogItem.asp?S=coltgb-3

Har pakket 1x Bar 3L flat silver (den må jeg ha tilbake dog siden den kommer fra Relay Runner), og 3x trans-clear tile, round 1x1 (de derimot er det ikke så nøye med).

Burde også kunne finne frem skjoldet torerik trenger. Kan også hoste opp minifig-ring, men det krever en tur innom loftet og en del leting, så hvis noen andre har den lettere tilgjengelig hadde det vært greit å slippe den turen.

Har fikset ring etter dypdykk i Outlands arkiver, trenger fortsatt skjold og flagg.

Flat Silver Bar 3L som jeg snakker om har jeg kjøpt 8 stykk av og finner kun 7 av de.
La den et sted i min bolig før jeg reiste ut for å hente noen pakker på posten.
Og finner den ikke igjen.
:frowning:

Jeg tar med sorte og blå flagg til deg Tor Erik :smiley:
Er usikker på skjold, men skal lete litt i kveld…og da er letingen over - uten hell. :frowning:

Vedr: Light Gray Train Wheel Pair, Complete Assembly må ha 2 stykk.

Jeg har med flere oppover til noen av togsettene mine, og du kan sikkert låne to av disse :slight_smile:
mvh
Tosca

Fantastisk!

Klarte dessverre ikke å finne det skjoldet i tide. :frowning:

Jeg har blått black falcon skjold, tar det med.

Jeg har pakket en del brannbiler, men til den ene fra… 2010 (?) mangler en bit, en sånn to-studs plate med “side” som står opp. Dårlig forklart, og jeg aner ikke hva den heter. Ser ut som en L fra siden og er brukt som side på førerhuset. Jeg har satt inn en ordinær rød to-studs brikke, og det synes ikke egentlig at jeg har jukset, men om noen har en av rett type til overs hadde det jo vært fint å få rettet det opp.

Tror det hadde vært bedre om du fant del nr eller delen på bricklink slik at vi kunne se den.
men er det en slik [part]52107[/part]