PKH 2014: "i siste liten"-tråd

Ser ikke ut som jeg har hverken 3L eller 4L i LBG:/

Brikkelaugets deltagere under PKH har et byttermarked fredag og lørdag. Dette avsluttes til ustillingen starter søndag, så det er kun internt for deltagerne.
Under utstillingen søndag har vi ønsket Outland velkommen som eneste med utsalg, mot at vi fikk en god deal for Brikkelaugets deltagere - noe vi fikk:)
Det ligger mer informasjon om dette i medlemsdelen av forumet.

harald-

I hverken ny eller gammel grå 4L?
Da får jeg håpe L@GO har hvis ikke må jeg bruke den snudde antenna :slight_smile:
Har sort men passer ikke helt.

Jeg fant, jeg fant. Tar med både stang og flagg :slight_smile:

Takker og bukker :slight_smile:
Da er det bare for meg å få tatt siste finish på rombasen hvor bilen skal være.

Da meldte det seg en ny mangel.
Er det noen som sitter på 2 hvite luft tanker til minifig. Type Classic.
I verste fall bare en til låns ?

Disse [partimg]30091[/partimg] eller [partimg]3838[/partimg]?

Det er nok den gule der men i hvit.

Ser at jeg i følge Bricklink har to av den, så hvis ingen andre kan hjelpe deg kan du låne en av meg.

Har dessverre ikke i hvit.

Jeg har en selv også men det kommer an på om det settet som har tanken skal bli med eller ikke. Det ser jeg ikke før jeg begynner å pakke. ([setimg]6980[/setimg])
Jeg meldte dette sette først men så trakk det med et kanskje) men det er [setimg]928[/setimg] som trenger den og skal være med.

Hvilken butikk er det du driver på Bricklink? så kan jeg jo kjøpe de av deg der. Send PM hvis du ikke vil skrive det her.

Skjønner godt at du vil ha tak i disse. Det er jo tross alt tanken som teller.

Jeg har en Bricklink-butikk, men den er tom for tiden. Det jeg siktet til var at på oversikten over hvilke sett som har den delen i hvit så er det to sett jeg har, og det er én i hvert av dem. Ene settet er spredt litt rundt omkring, så jeg vet ikke helt hvor den fra det settet eventuelt er. Men det andre settet er MISB, så den som er i det settet kan jeg plukke ut og låne deg til PKH.

Jeg tenkte faktisk ikke på dette, men jeg har nettopp ankommet mine foreldre til påskeferie - og der ligger det en hel haug med LEGO fra min barndom. Så jeg har nettopp nå plukket ut 2x hvite tanker til deg, som du får låne under PKH. De ser ut omtrent som nye. Så slipper Q-man å åpne et uåpnet sett :slight_smile:

Takk igjen L@go. Jeg har bare hatt gode “tanker” om [set]928[/set] siden jeg fikk bygget det opp igjen :smiley:

Jeg rotet først bort en grå tank men får enten denne i posten eller låner av en annen. Så oppdaget jeg i går at jeg manglet også den hvite da jeg sjekket om mine hvite rom menn var komplette.
Jeg bestilte 3 i går kveld men får nok neppe dem til PKH så jeg må nok få låne en hvis jeg tar med [set]6980[/set]. Har kun 3 hvite rom menn og en tank.
så to har nok blitt borte i barndommen.

Har innsett jeg også trenger noe i siste liten, men jeg er rimelig sikker på at flere i Trondheim har det; 32 stk DBG [part]53401[/part]. Vet vi har hatt den i LUGBULK flere ganger, så det bør være mulig å oppdrive håper jeg. :slight_smile: Trenger egentlig bare låne dem til PKH, men hvis noen har til overs hadde jeg ikke hatt noe imot å kjøpe dem. :slight_smile:

Har 11stk. Trenger de egentlig ikke.

Jeg har noen selv også, men har ikke det nøyaktige antallet. Det er i alle fall ca 16 stk (. + det som er i en ekstra pakke med løe skinner. ([set]7939[/set] + [set]7937[/set] +[set]7499[/set])
De er pakket bort så hvis jeg skal ta de med så må jeg ha beskjed så tidlig som mulig. Men disse til lån.

Etter en liten varetelling i kjelleren endte jeg opp med bare 11 skinnet. Jeg var trodde at noen av de hele settene med tog + bane hadde rette men
begge mine hadde den nye fleksi skinnnene som rette :frowning:
det var bare tog stasjonen og supply settet som hadde rette.

Trenger disse deler til mitt mx3000 prosjekt selger har sendt det fra frankrike på fredag fra bricklink selger 1001bricks.Trenger 4 stykk av runde klare tiles 1 knop:
Kan evt. kjøpe sett [set]4201[/set] som inneholder 5 stykk av de.
Hvis jeg får denne ordre innen torsdag trenger jeg ikke disse da jeg har bestilt 10 stykk.
Trans-Clear Tile, Round 1 x 1