Piratkopier - pføy, bort med dem!

Sikkert vært noe annet om det hadde vært Prada eller et annet merke som er mer assosiert med jakt på piratkopier. Leiker er liksom bare leiker.

Ikke vet jeg, er det det? Jeg har blitt litt tvilsom til hvor alvorlig de tar hele problematikken, jeg da, når jeg forteller at 2+2=4, og får svar tilbake om at det er de ikke helt sikre på.

Nå sletta de i hvert fall, og jeg fikk litt blod på tann og ga beskjed på nytt om ting de ikke har sletta tidligere.

I såfall ser det ut til at Finn ikke ser forskjell på:

  1. Kopi i den forstand at det er plastikkleker som er kompatible med lego, såframt annonsen ikke påstår at det er lego men “lego kompatibel” e.l.

  2. Blåkopi av legodesign, slik som Sheng Yuan holder på.

Flere kopier til salgs på Spillexpo så pass på hva dere handler der om dere er innom :frowning: :frowning:

Er en som kaller seg Knut Lego på Facebook som glorifiserer Fake Legominifig! han sier at det er greit at mindreåriger ikke trenger å vite at falske minifigs er greit… blir kvalm hver gang han nevner dette, det betyr bare at han støtter produksjon av falske figurer som ikke er under lisens engang!! trist men synlig!! :frowning:

Kom over denne dritten på eBay idag :’(

monkeyscangame.blogspot.no/2016/ … house.html

Kom over disse i Malaysia. Kjøpte for å sjekke kvaliteten. Disse er enda mer etterligning med tanke på navnet. Om du holder de kjenner du at det er noe galt med de, men en kan nok lure folk på bilde.