På kloss hold 2018 - vi trenger hjelp!

Til alle med lokomotiver og vogner.
Undertegnet prøver å få til en oversikt over hvor mye oppstillingsplass - les driftsbanegård - vi trenger.
Så ta gjerne og sjekk inn på tråden Utstilling MOC byen og angi hvor mange skinnelengder dere trenger til de tog/togsett som dere stiller med.

kletvoldlego/Mogens

Harald
Til presentasjon av konkurranse modeller fra Mountain Brick 2018 trenger jeg bordplass til fem modeller på 32x32 baseplater + lidt ekstra plass til noe tekst om konkurransen og informasjon om Mountain Brick 2018.

kletvoldlego/Mogens

Det blir min første tur til PKH, men hvis dere trenger meg til noe så si ifra.

Kommer ganske sent på fredag og drar hjem på søndag en eller annen gang.

  • Ole Christian

Vi trenger en eller flere til å ta ansvar for RC-området.
Målet er to områder med fire biler på hvert område. Området må “overvåkes” av en voksen, slik at de som kjører bytter. Fint om en kan ta hovedansvaret og flere andre kan bidra litt underveis. Any1? :slight_smile:

Pr nå er områdene uten hinder. Jeg har mistet litt oversikt over om noen endte opp med å ville bygge noe, men vi kan også lage noe av papp eller LEGO når vi ankommer hallen.

Stikker ned på lageret på alnabru i morgen før jobb og tar med lok fra
sett 4512 og 4564,4565.Og tar med en del 9 volts motor derfra si
i fra innen fredag morgen hva jeg skal ta med opp.
:wink:

Jeg ser at ingen melder seg til det jeg ofte har gjort de siste åra: Matinnkjøp til grillings og lunsjer, så jeg kan sikkert ta ansvar for det.
Klager på tidligere menyvalg kan meldes meg direkte :smiley:

Jeg vil også, beklageligvis, ha romslig bil under PKH (hadde håpet på ny, bomfri bil innen fredag), og siden jeg pt. har et ganske distansert forhold til min egen legosamling kan jeg sikkert utnyttte plassen i den til felles bruk når det trengs og passer.

aj-ml

Jeg kommer sent på fredag (7-8 tiden tenker jeg) og må reise så fort som mulig på søndag (11 timers effektiv kjøretid i følge NAFs ruteplanlegger). Dette er også mitt første PKH så jeg vet ikke helt hva de ulike postene innebærer. Men bare spør så skal jeg hjelpe til der det trengs.

Jeg har også stor bil, type 7-seters Galaxy, og skal bo på Bakeriet så jeg kan stå for noe transport til og fra lokalet.

Jeg har fått ansvar for Brikkelaugets stand. Der skal vi snakke litt om foreninga etc, og jeg trenger litt hjelp fra folket der…

Ellers så kan det hende jeg smiler pent ang plass fra Bakeriet…

Jeg er litt som poteten, –kan brukes til det meste. Bare si ifra!
Jeg tar også gjerne imot skyss til/fra Bakeriet og skolen. Jeg er på helt ukjent grunn, og trenger sikkert litt hjelp til å finne veien og sånt :slight_smile:

Skyss frem og tilbake, det ordner seg. Vi har iallefall plass vil jeg tro.

Ooo, tusen takk, nå ble jeg glad!

Jeg vil gjerne hjelpe til mens jeg er i byen, men jeg tør ikke å ta på meg ansvar for et område eller noe annet som “varer” gjennom hele helga. “Noen” har nemlig lagt PKH til midt i lamminga! Halveis nå da forresten! :slight_smile:

Gjermund

Edit: Det ovenstående betyr at jeg kommer til å være litt til og fra i helga altså.

Har tatt med lok fra sett 4564 og 4565 opp med 2 motor på vert lok men mangler
side deksler til der jeg har satt inn ekstra motor hvis jeg kan låne 4 stykk av noen hadde de vært bra.


Jeg tar med fire boggiesider, jeg vil helst ha de tilbake før jeg drar fra Trondheim.

Jeg kan sikkert hjelpe til på RC området. Gjorde det under Kids Expo.

  • Ole Christian

Supert!

harald-

Jeg har ikke med noe å stille ut, så jeg kan settes til å hjelpe til der det er behov.