"På kloss hold 2013" - 26.-28. april

Jeg har også kjøpt plass på tog til oslo fra trondheim avgang 23:13 standard sitteplass får prøve å sove da jeg kommer hjem til oslo på mandags morgen.
Jeg har også en større trille koffert som ble kjøpt for å frakte min pc til service :
Får plass til en del lego i den fikk plass til 1 modelhus (10185) uten problemer.

Under to døgn igjen til de første medlemmene av Brikkelauget møtes i Trondheim i forbindelse med På klosshold:D
Gleder meg!

Litt om Brikkelauget, Matija og På kloss hold i Trondheims-avisa “Byavisa”
http://byavisa.no/2013/04/23/klossete-voksne/

Beklager til de fra Trondheim som ikke er nevnt. I kampens hete glemte jeg flere av dere:( Skal ikke la det skje igjen…

Sånn, da er en på vei til PKH. Sitter på toget som akkurat gikk fra Fredrikstad! :slight_smile:

Lego fra 1961 og et tiår framover er klar for utstilling :slight_smile:

PS. Kommer vi på nett på skolen?

Sitter også på toget til Trondheim. Første klasse all the way! :smiley:

Tusen takk for ei Kjæmpe bra helg folkens :slight_smile:

Vil takke alle medlemmer for en fantastisk PKH helg i Trondheim. Det må etter min mening være tidenes Brikkelauget event, med rekordmange medlemmer og besøkende. Stor takk til dere i Trondheim som har lagt ned masse arbeid :slight_smile:

Gleder meg til å se bilder :slight_smile:

Nå er jeg straks tilbake i Fredrikstad og tilbake fra helgens legoboble.

En helt herlig helg som ble avsluttet med et åpent arrangement som gikk helt utrolig bra! Takk til alle medlemmer som var med på å gjøre helgen til det den ble.

En kjempetakk til alle som arrangerte i Trondheim. Både de i Brikkelauget og de utenfor. Dere har gjort en vanvittig bra jobb, ikke minst med tanke på annonsering som førte til enormt publikumsoppmøte.

Til slutt en ekstra takk til Harald (Luza) for husly, frokost og transport. :slight_smile:

+1

Hei, og takk for i går… Fantastisk artig, synes jeg :slight_smile:

Her er mine bilder av modellene:
plus.google.com/photos/10602809 … krLJvryRIg

Glimrende jsetsaas!
Må si dette er en av favorittene: https://plus.google.com/photos/106028098926407897459/albums/5872347273274552225/5872348458260263794
Når dette var satt opp, gikk jeg forbi å tenkte “hmmm…kanskje vi har litt for mange stemmesedler og minifigs stående framme nå”…right:p

Får ikke tilgang for å se bildene :
Du har ikke tillatelse til å se dette albumet.
:frowning:

Video der terjesc forteller om konstruksjon og bygging av Samfundet. Videoen er på ca 17 minutter.

[youtube]chaqDalFY3c[/youtube]

Videoen er foreløpig lagt ut skjult, det vil si slik at kun de som har adressen til den finner den. Jeg vil at terjesc godkjenner den før jeg åpner den opp for almenheten.

Redigering 4. mai:
Videoen er nå offentliggjort, del den gjerne med dine venner på fjesboka eller lignende. :sunglasses:

Her er en 15min lang video jeg tok opp under PKH. Videoen viser mye av det som var å se på utstillingen, men ser i ettertid at den store tog layouten er mangelfull

[youtube=wide]DcrlcVILV6A[/youtube]

Få ikke sett den da den er privat.
:frowning:

Beklager. Det skal være fikset nå

Se der ja! :slight_smile: Fra 13:42 ble sannelig “Lego-kyllingen” min også filmstjerne.

Fårstår ikke at det skal ta over 3 dager å modere mine bilder på brickshelf la dem inn på lørdags kveld forsatt ikke klare for visning.
:frowning: