"På kloss hold 2013" - 26.-28. april

Da er lokaler i boks, og alle kan herved sette av 26.-28. april 2013 i kalenderen sin!

“På kloss hold” blir arrangert av og for Brikkelaugets medlemmer, hvor man på søndag har en utstilling åpen for allmennheten. Det kommer etterhvert mye mer informasjon om arrangementet, men du kan allerede nå sette av dato og begynne planleggingen av tur til Trondheim i 2013:)

Dato: 26.-28. april 2013
Sted: Charlottenlund videregående skole, Trondheim
Hvem kan delta? Brikkelaugets medlemmer, medlemmer under 18 år må ha med en foresatt

Her kan du lese litt om hva som skjedde under “På kloss hold 2012”: http://brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=7&t=1825#undefined
Har du spørsmål, ønsker, tanker? Kom med det! PKH213 blir garantert bra - og jo flere som kommer, jo bedre blir det:D

Jeg kommer, og jeg kommer til å ha med meg MOCs, be warned :smiley:

Veldig fint det ble den “riktige” helgen, så den er nå satt av i kalenderen. :smiley:

Flott :smiley: Helgen er satt av. Foreningens årsmøte blir også kombinert med denne helgen (lørdag) klokkeslett ennå ikke fastsatt.

Høres bra ut!

Forslag fra meg er at årsmøtet tas i et klasseromlokale eller lignende på skolen, med tidsramme, så det ikke blir langt på natt før mat. Dermed får man også et bedre skille mellom årsmøte og sosial avslapning etterpå.

Skal se om jeg kan komme.:slight_smile:

Enig med Håvard

Jeg kommer! Satser på å ha kommet et godt stykke lengre med Radiator By layouten til det.

Jeg har fri alle helger så det er ikke noe problem for meg å delta på kloss hold 2013,må bare få fri fra jobb fredag 26 april og sitte på med noen evt. ta toget til trondheim.
:slight_smile:

Enig! Det er da spikret at årsmøtet blir på Charlottenlund Vgs lørdag 27. april 2013. Klokkeslett kommer senere:)

Husk å meld deg på, påmeldingen er i gang: http://brikkelauget.no/side/events&event=84

Satser på å få til dette :slight_smile: Samkjøre med Gahrian og Naranja_

Da er programmet for På kloss hold 2013 klart, justeringer kan forekomme.

Fredag 26. april
16:00-23:00 - Rigging av utsilling, spontane konkurranser kan forekomme…

Lørdag 27. april
09:30-> Rigging av utstilling
11:00-11:30 - Åpning og et par overraskelser
14:00-15:00 - Presentasjon/Foredrag fra 2 AFOLs prosjekter.
16:00-16:30 - Kåring av de beste MOCene i forskjellige kategorier
17:30-18:30 - Årsmøte
20:00-> Felles middag

Søndag 28. april
09:30-11:00 - Finpussing og “shitprat”
11:00-16:00 - Utstilling åpen for allmennheten m/bygging, aktiviteter og konkurranser
16:30 - Vinner av “Publikums kåring av beste MOC” kåres
16:00->Rydding

Tør du gå glipp av dette? Målet er å tilsammen ha 150m2 utstillingsbord, neeeesten dobbelt så stort som under “Bygg landet” på Fornebu :laughing: Til PKH kommer det medlemmer fra hele landet, alt fra hardcore MOC’ere til de som liker å sette sammen en kloss i ny og ne. Her vil det være utstilling av MOCs i alle mulige kategorier samt utstilling av mange typer originale sett. Her er det plass til alle og DU kan ta med akkurat det DU har lyst til å vise fram til andre AFOLs og allmennheten:)
Undertegnede har primært vært samler av originale sett og deltok på sitt første AFOL arrangement under PKH2012 i fjor og har aldri angret. Latterlig mye inspirasjon og gode bekjentskaper ble resultatet etter helga:D Gleder meg til PKH 2013, og håper å se DEG der!

For å delta på fredag og lørdag, må man være medlem av Brikkelauget. Under søndagens utstilling er naturlig nok alle velkomne :smiley:
Mere detaljer om hva som skjer denne helga finner du på forumdelen som er åpen for medlemmer. Der kan du også være med å diskutere hvordan helga og utstillingen skal bli.
Klikk deg inn her http://brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=9&t=2576#undefined for mer informasjon om hva som skjer disse dagene. (Lukket forum, les her http://brikkelauget.no/side/membership om hvordan du blir medlem)

Det er i skrivende stund 23 påmeldte, men plass til mange flere:D
Meldt deg inn i Brikkelauget, meld deg på PKH og ta med deg LEGO’n din å kom til Trondheim i April!

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt meg hit, men lysten på opplevelsen sniker seg innpå ;D

Ser ut som vandrerhjemmet i god Lego ånd er revet og skal bygges opp igjen, fins det noen
andre rimelige alternativer? Tenkte å fly så sovepose blir litt mye å dra på …

du kan legge inn en annonse i lokalavisa, evt på Finn.no og forklare at du ønsker ei seng for helgen til ei rimelig penge:)

funket for meg en gang jeg skulle dra fra sør til nord, fikk masse tilbud:)

Har selv kikket etter hotell og kom fort fram til at det billigste jeg fant var Comfort Hotel Park i Trondheim.
Ett personers rom der med frokost for hele arrangementet kommer på rolige 1180kr med frokost inkludert. Dropper du frokost kommer prisen på rett under 1000kr.
Hotels.com har få hoteller listet i Trondheim og de få de har koster over Comfort Hotel igjen.

Har mange netter på Comfort Park selv. Det kan være en fordel å be om et rom ut mot parken, og ikke ut mot Elgesetergate (gjorde den tabben en gang), men ellers et koselig lite hotell.

:smiley: :smiley: :smiley: Påmeldt og klar. Stuper i legoen for å lage container

Påmeldt med gjest (kjæresten min). Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt å ta med egne MOCs denne gangen. Men det jo mulig at jeg kan la meg overtales …

Håper vi klarer å overtale deg :wink: Alle moc er velkommen :slight_smile: