"På kloss hold 2013" - 26.-28. april

Da har adressa avisen vært her på besøk for og promotere PKH. Ble litt skeptisk når han dro fram det filmkameraet… :wink:
men det gikk bra.Viste fram lego samlinga å fortalte litt om Brikkelauget og PKH. Får håpe det lokker til seg mye folk til PKH :slight_smile: kommer på nett i løpet av helga sa han… venter spent :slight_smile:

adressa.no/nyheter/sortronde … 354167.ece

Yeah! Bra jobba legokalle:D

Jepp, topp innsats og imponerende samling!

Nå tipper jeg voksne menn kommer til å ringe Røde kors hvis de ikke får billetter til PKH, omtrent som beliberne ;D

kjendis.no/2013/04/07/kjendi … /26521048/

er det bare jeg som ble sjalu på samlinga her…:slight_smile:
MEGET IMPONERT!!! kaste iallefall mer bensin på bålet(aka legointressen) mitt iallefall!!

den skjorta du har på deg, er det den Brikkelauget pique-skjorta man kan bestille??

Det er skjorta vår han har på seg :wink:

Good good fremført legokalle =)

Flott artikkel legokalle! :smiley:

Enig, og mye fine sett i kjelleren :smiley:
Baard

Om noen i Trondheim/Trøndelag har lyst til å henge opp plakater og evt. dele ut små flygeblader om arrangementet som kommer så er det laga slikt. Plakat ligger her i A3-format, og her ligger det en samling på 15 flygeblad på et A3-ark (bør skjæres/klippes ned til ca. 9,9 x 8,4 cm).

Jeg har tilgang til brukbare printing for en rimelig penge, så de som ikke har tilgang til slikt kan få papirversjoner av meg. Jeg er tilgengelig i Sentrum noen arbeidsdager, på Dragvoll andre, og på kveldstid i Trolla. Send meg PM eller ring meg på 98 60 06 55 for å avtale overleveringssted.

aj-ml

Megan og jeg deler mer enn gjerne ut løpesedler når vi skal signere bøker (eller kanskje bok, det er ikke godt å vite om det blir flertall) på Outland i sentrum på lørdagen. Men ifølge Kim som jobber der reklamerer de visstnok allerede for arrangementet der.

Var for noen timer innom og shoppet litt, hang flere plakater rundtomkring og lå flyers ved kassa (bra jobba aj-ml!).
Veldig bra om dere deler ut når dere skal dit den 27. L@go. Før dere drar sjekker vi om de har igjen eller om vi må sende med dere mere flyers:)

harald-

skal rundt på en plakat opphenger runde i morra kveld. henger opp utenfor daglivare butikker denne helga :wink:

Er det noen som har plass til meg i en bil tur/retur trondheim ?.
Jeg har jobbet inn fredag 26 april så jeg er klar til å reise fra der jeg bor fra klokken 08:00 fredag 26 april.
Jeg kommer også til å søke vaktbytte på torsdag 25 april så jeg være ferdig på jobb før klokken 23:00.
Skal ikke på jobb igjen før klokken 19:18 på mandag 29 april.
Jeg han evtuelt ta tog til trondheim fredag 26.04 som går fra oslo s 08:02 og er i trondheim 14:45.
Jeg må ha svar fra noen som skal samme vei innen neste helg.
:wink:

Om du ender opp med å ta tog så er jeg på det samme toget. Vogn 3 plass 144.

Jeg anbefaler å ta toget, utsikten er fantastisk langs turen. Det er også godsrom i vogn 4, og jeg kommer til å benytte dette til å drasse med meg MOCs.

Sitter i vogn 1, btw. Jeg anbefaler førsteklasse, ettersom merkostnaden tilsvarer ca. tre kopper kaffe på toget! :open_mouth:

Noen i Trondheim som kjenner til en god måte og komme seg fra Tronheim Sentralstasjon til Charlottenlund?
Har kikket på buss, men er da usikker med tanke på bagasje med mer.

Dele drosje ?.
:laughing:

Det er nå en mulighet da toget mitt ankommer Trondheim rundt samme tid. :wink:
Får vel se på det i løpet av neste uke.

Jeg har nå kjøpt billett til trondheim plass 42 vogn 01 KOMFORT avgang 08:02 fredag 26 april med ankomst trondheim 14:45.
Jeg har ikke kjøpt billett tilbake til oslo enda ser det går tog fra trondheim 16:18 og 23:13 til oslo,de som skal ta tog til “pkh 2013” når har dere på søndag tenkt å reise tilbake til oslo ?.
:wink:

Jeg tar 23:13 toget.