Off-Topic - Hva skjer i verden?

Ikke noe snø her, ennå. Rart, for det pleier alltid å komme snø før bursdagen min, så forsvinner den rett før , og kommer tilbake etterpå. Og bursdagen min er på Mandag, så snøen har ikke lang tid på seg for å komme :laughing:

Hehe, snøen har kommet her i Oslo i kveld, men den forsvinner vel i morgen på dagen men hadde vært gøy om den hadde ligget litt.

Kansje det blir snø hos deg i morra eller lørdag.

Oste Hovel

Ja, går ut ifra det :slight_smile:

Det snør her nå også, og jeg regner ikke med at den forsvinner i natt før jeg skal til jobb, så det er bare å komme seg ut og skifte til vinterdekk! :frowning:

Du kunne jo ha brann- og politi-LEGO godt synlig i bilen, da ville de kanskje ikke mobbe deg…

Snøen som kom i går kveld og natt til i dag er uansett borte nå her hvor jeg bor. Og nå er det jo nærmest direkte varmt, jeg svetter!

driver med frilansfotografering etter normal arbeidstid så jeg kjenner til brann og politi ganske godt etter de 4 siste åra :wink: blir som regel mobba bare jeg er litt tregere ute =p

blei sjukemeldt til uka så da blire nok LEGO bygging så fort jeg har formen igjen etter operasjon på mandag =) blir jo litt godt med “ferie” =)

Jaja, god bedring!

Ja i dag har det vært varmt og snøen er borte.

Oste Hovel

God bedring! :slight_smile: Forresten, hva slags operasjon, da?

hehe =p Takkser =p Inngrodd tånegl =p Litt for inisert =( Hasteoperasjon =p Hadde ikke no ledig tid til å operere i dag så dem fikk det til på mandan =p
Skal bli digg å få på seg no varmere sko utover høsten =) Kan kun gå me sandaler eller alt for store sko og alt for store sko gidder man ikke å ha på seg =p
Men nå sitter jeg å ser om jeg får laga en GBS modul av SW LEGOen jeg har =p

Da så :slight_smile: Lykke til og god bedring, da :wink:

Btw, sjekk ut denne kontorbygningen! :open_mouth:

Linken finnes her.

KUUUUUUUUUUUUULLLLTTT!!
Den bygningen var rå!

Oste Hovel

Det var en finn bygning å ha i en LEGO by,litt mye hvit farge synes jeg det er i den.
:smiley:

Hum? Kansje jeg skulle ha forsøkt meg på disse byggene i LEGO?

De samme bygningene sett forfra og om natta:

Ja dere ser rett, de er skjeve :slight_smile:

Ett annet bygg som også er litt morsomt designmessig og som er i samme byggefelt:

Usikker på om dette er gjenomførbart i LEGO minifig-skala. Må sansynligvis bygge større skala for å få til det der?

Høyblokk skal jeg forsøke å tegne / senere bygge, eventuelt blir det bare terrasseblokker. Flere av minifigurene mine har ikke noe sted å bo når de ikke er på jobb, sånn kan vi jo ikke ha det… Og i morgen må jeg rydde under senga igjen for å gjøre plass til mer LEGO kjøpt hos Outland.

Sola har tydeligvis ikke kommet til overalt, det finnes derfor likevel noe snø igjen i mitt nabolag.

Jeg skal snart kjøpe meg en 7-etasjers boligblokk, blir sikkert noen nye bilder fra Bergheim City … :slight_smile:

FONIX: Den der MÅ du bare bygge! :slight_smile:

Forresten, hva er en skjult bruker?

Det er en registrert bruker som ikke vises i listen over påloggede brukere, vedkommende er altså skjult.