Ny butikk

Hmm. Trær, blomster (med stilk og tre blomster) og busker (i to former) hadde vært (veldig) kjekt. (Spesielt busker!) Ellers hadde gjerder vært bra, og, såklart, svarte takstein.

Å, vent! Tiles (altså plater uten knotter) hadde vært virkelig (virkelig, virkelig) nyttig! Spesielt i Medium Stone Grey (eller populært kalt lysegrå)! :smiley:

medium stone grey?

Medium Stone Grey er hva LEGO offisielt kaller Light Bluish Grey.

Busker er jeg enig i. Kanskje også småtrær.

Jeg glemte å nevne at fruktrær er ettertraktet (ihvertfall hos meg). :slight_smile:

Har du muligheten til å ta inn litt eldre deler? Det hadde vært kult. (Spesielt med sypresser :smiley: )

Frukttrær? Hvordan ser de ut?

Kommer nok innom på fredag for å kjøpe litt…

Han mener sikkert disse:

bricklink.com/catalogItemPic.asp?P=3470

Ja, de trærne husker jeg å ha sett. Brukte dem som hårbørste da jeg var liten… De vil jeg gjerne ha flere av.

Hei! Skal iallefall til Oslo og snuse i denne butikken…hadde vært moro å kunne få kjøpt disse Lys klossene løse… bricklink.com/PL/54930c02.jpg?0 Part 54930c02 Electric, Light Brick 2 x 3 x 1 1/3 with Trans-Clear Top and Yellow LED Light :laughing:

hilsen fra Larvik

Hei,
Var i butikken på mandag. Det var ingen slike klosser til salgs dessverre. Imidlertid et godt utvalg med vanlige klosser og plater i forskjellige farger, men lite spesialklosser. U.t. har nå rettet en formell henvendelse til Outland om å få rabatt til Brikkeluagets medlemmer og fikk vist dem vårt flotte medlemskort (som ga 10% reduksjon på løsklossene :smiley: ). Og skal du kjøpe de store settene til Lego, finner du dem hos Outland. Flott tiltak, gitt det like utvalget du vanligvis finner i andre butikker.
Bård

Er det 10% rabatt hvis du viser Brikkelaugetmedlemskortet? Kult :slight_smile:

Hei igjen!
Vil bare si at jeg venter på at forhandleren for smådeler skal komme innom en dag, slik at vi kan gjøre en stor ny bestilling på pick a brick’en vår, forhåpentligvis full av nye superspennende biter, jeg kommer til å poste når dette er i hus også.

Ellers kan jeg iallefall love bort 10% rabatt på alt vanlig sortement og pick a brick hvis man er medlem, men når det gjelder exclusives og back logsett kan jeg ikke love bort noe (enda iallefall) intjeninga på disse produktene er ikke akkurat stor, så der må vi se an saken.

Som en siste liten info kan jeg fortelle at jeg har fått inn et kjempelass av minifigures series 2, så de vil bli å finne i sjappa iallefall frem til jul!

Frida Sofie

Sweet :slight_smile: Håper jeg får brikkelauget-medlemskortet mitt snart… Og så får jeg kanskje ta meg en tur og se om jeg kan få tak i noen ekstra av favorittfigurene mine i series 2 :wink:

Skal nok besøke Outland flere ganger utover høsten, må jo kloa i flere godbiter i løssalgavdelingen.

Til Cecilie (og andre som ennå ikke har fått kortet (men det skjer snart håper jeg!)): det holder med å ha med legitimasjon, så skal det være mulig for Outland-personale å sjekke medlemskapet deres!

Jeg skal dit på Mandag, er det et håp for at forhandleren har vært der da? :unamused:

kan han jo ha vært men det hjelper jo ikke :wink: bare bestillinga da :wink: så det vil jo ikke være no ny lego før seinere :wink: utifra det hun skriver

Ok. Får ta meg en tur senere, da! :laughing:

straxs en tur å shoppe i butikken…rydde ut av hotell rommet først…Jippi…har 11 års bryllupsdag i dag ,så jeg satser på å smile veldig til min kjekke mann hehehe for da får jeg vel det jeg pekker på hihihihi. :laughing:

Det hadde vært fint om Outland hadde tatt inn LEGO-baller, sånn at man kan lage Great Ball Contraption-moduler!