Minifigs utgis i tyskland

Er det noen som klarer å skaffe en eske eller en komplett serie av denne? :smiley:
Kanskje noen kjenner noen i Tyskland som kan sende opp :slight_smile:
Minifig serie Die Mannschaft

Har hørt med dragev og han var veldig usikker på om han fikk inn denne serien. Har lyst på den selv og så kaster meg med på “ønsket”

Jeg tror det er mange som ønsker denne og la oss ta en prat under PKH slik at vi kanskje kan få noen kontakter i Tyskland til å pakke “en pall” til oss :smiley: :laughing: :laughing:

Tosca

Kunne nok tenkt meg disse jeg også. Ikke akuratt noen stor fotball fan, men samler på figurene. Disse er jo litt spesielle.

Kunne også godt tenkt meg et sett av disse.

Interessert i et komplett sett av disse selv :slight_smile: Lansering 14. mai.

Veldig intr! Hva med å høre med Lego om muligheten da? Finnes vel kontakter direkte dit via Brikkelauget?

Skal sjekke :slight_smile:

Jeg er også interessert i en hel boks. Sannsynligvis vanskelig å kjenne forskjell på posene :stuck_out_tongue:

Vi trenger en eske her i huset også!

…er også interessert i full serie av denne…

torbjose

Ønsker også en eske.

Mange som vil ha disse ja :smiley:
Interessant at alle spillerne kommer med hver sin gode gamle fotball.
Så det blir spennende å se om de blir tilgjengelige ellers også.

Disse er MÅ HA for oss. Om vi så må reise til Tyskland :smiley:

Men når og hvor lenge er de i salg der, noen som vet?

I denne tråden så det raskt ut som det er 7stk som ønsker eske, og 3 som ønsker fullt sett…
Ta en diskusjon om muligheter på PKH i helga da :wink:

Noen skriver lansering i midten av mai.

Skal selv til Spania i mai, men der er de vel ikke tilgjengelig. Så til tyskland i september, men da er de sikkert hard 2 get ;/

Tyskland, Østeriket og Sveits tror jeg :slight_smile:

Eg kan tenka meg ein boks eg òg. Eg skal ikkje på PKH. Har saualemming her nå…:relaxed:

Jeg kunne tenkt meg et fullstendig sett av denne serien :stuck_out_tongue:
Er ikke medlem av Brikkelauget per nå, da jeg først gjenopptok min interesse for lego et par måneder siden. Men dersom dere skal ordne noen form for kollektiv bestilling hadde jeg satt pris på en mulighet til og bestille et sett :slight_smile:

Melder også interesser for dette

vil ha jeg også en hel eske

steinar