Minifigs utgis i tyskland

Kom dere fram til noe løsning på PKH2016?

71014 Die Mannschaft kan bestilles nå fra Legoshop.
Max 16 poser per person.

Utsolgt :open_mouth:

Noen som fikk bestilt?

Fikk lagt inn en bestilling i ettermiddag. Håper bare ikke den blir kansellert slik som noen har opplevd i andre land. :unamused:

Bestillt til morran idag :slight_smile:

Bestilte her i går 16 stk. Vi får satse på at det går igjennom.
Første gang jeg prøver å bytte mellom land i bestilling.

Bestilte meg en hel eske på Bricklink igår :smiley:

Hva måtte du ut med for det? Finner til ca 500 euro nå. Er ikke heeelt der kjenner jeg ;/

Snudde jeg sorteringa ble det visst 300euro.

295€ inkl frakt, så ikke så verst :smiley: moms i tillegg om jeg er uheldig, men det kan jeg leve med. Eneste måten å gjøre det på om man vil ha komplett sett forseglet tror jeg da “føle-metoden” er umulig.

Noe har tydeligvis skjedd ila siste 10-12 timer på bricklink, for prisene er nå betydelig høyere for MISB esker…

Jeg har begynt å lure på om det hadde hatt noe for seg å prøve disse:

https://www.conrad.com/ce/en/ProcureService.html

Kan si at jeg fikk nettopp bekreftelse at disse nå var sendt.
Da er det i hvert fall ingen fare for at Lego kansellerer ordre som ikke er i fra Tyskland.

Fått bekreftet “sendt” jeg og :smiley:

Shop.lego.com har åpnet opp for salg av disse igjen, men fortsatt maks 16 stk pr ordre…, men kan jo sende en ny ordre i morgen… :slight_smile:

Jeg prøvde det, men den nye ordren min ble kansellert med henvisning til at det er maks 16 per kunde. :frowning:

bruke konas kort i steden for da…

Bestiller dere fra S@Hs tyske side? (Går det an?)

Nei, bestiller fra den norske. Gå inn på “Themes > Minifigures” så finner du dem.

Jeg søkte først opp de på den norske siden og fant ingen da jeg bestilte. Men gikk til den tyske siden og la inn 16 stk og switchet tilbake til norsk og betalte.
Pakken er på vei så den ble godkjent.
Mulig figurene er lagt inn på norsk side nå`?