Klosseviks kårner

Fine detaljer
Får lyst til å bygge når jeg ser det du poster :smiley:

Smart løsning med lyktestolpene! Skal ikke se bort fra at jeg kopierer de… :smiley:

Dette var bra og inspirerende. Hadde også sansen for lyktestolpene.
De grå rørene er jo lette å få tak i 11cm lengde, det bør vel holde?

Busskuret <3

(Ikke at jeg også tar bussen i Trondheim daglig, nei…)

Gleder meg til å se lys i lyktestolpene :smiley: Og lekre busstopp!

Plutselig er vi langt uti advent, og adventshistorien ser ut til å bli romjulsfortelling i stedet. Sånn blir det når man bruker dagesvis på lyktestolper og annet dill i stedet for å konsentrere seg om det som er vesentlig. :unamused:

(Eller egentlig er vel det vesentlige at jeg koser meg, så da så!)

Gata begynner å ta form, i hvert fall på den ene siden. Krympet toppen på lyktestolpene litt, da forrige versjon ble veldig dominerende når den kom på begge sider. (Og så måtte jeg trekke stolpene vekk fra husveggene for å få jevn avstand uten å havne foran dører og vinduer.)

Har så smått begynt å sysle med snø på takene. Og så måtte jeg bare lage et snødekt tre med det nye bladverket fra Ninjago City.

Stilig gate, og så likte jeg den lave fotovinkelen. Kudos!

Ja dette var stilig!

Tusen takk for hyggelige kommentarer! :smiley:

I mangel av adventsfortelling kan jeg jo legge inn en julete ting jeg har laget tidligere, i 2014 da jeg fikk både City og StarWars-kalender. :laughing:

[youtube]TdYX13ZNucA[/youtube]

Helt fantastisk.

:smiley:

Steinar

Nå som det har blitt ordentlig vinter, dukker det opp slike rundt omkring:

Og noen må gjøre noe:

Her vises litt bedre hvordan jeg har løst taksnøen så langt:

Dette blir så fint
Får lyst til å kopiere dette…

Hvordan lager du klistremerker?

Kjempefin gate! Minner meg om Tromsø…
Liker godt de overhengende rasfarene. :slight_smile:

Minner meg veldig om flere steder i nordnorge.

Edit: Flere steder i landet når jeg tenker meg om. Dette var genialt erkenorskt

Tusen takk! Erkenorsk høres ut som akkurat det jeg har prøvd å få til. :smiley:

Du får bare bygge i vei @baard, er’kke noe copyright!

@Neistii: Klistremerker lager jeg superenkelt med Word, skriver ut på klistreetiketter og limer blank pakketeip på før jeg klipper dem ut. Her er noen eksempler på tidligere arbeide (jeg hadde en gang en fotballstadion …):

Såpass enkelt, faktisk. Da trenger man jo strengt tatt bare å ha målene på det man skal klistre på, så er det bare å kjøre i vei. I alle fall på de med ren tekst. Takk for tips :smiley:

Veldig fint bygget Klossevik! Koselige bygg og gate(r). Savner deg på Instagram btw…

Tusen takk, Chilis. :slight_smile:

Juledekorasjoner på ti minutter, med batteridrevne juletrelys fra Clas Ohlson. :smiley: