Juli konkurranse: Botanikk!

Månedens tema er Botanikk. Hva du legger i temaet er opp til deg, om du vil bygge en eller flere blomster, tre eller en hage, er opp til deg.

Minstekrav: Det må bestå av minst 200 klosser

Frist: 31. juli klokken 23:59

Alle regler skrevet i egen regeltråd må også være fulgt, se Konkurranseregler
Vær klar over at reglene er oppdatert, så du må sjekke dem før hver konkurranse!

Dersom du leverer inn bidrag her, godtar du at bidraget blir brukt på Brikkelaugets sosiale medier. Dersom du ikke skriver noe annet, blir nick brukt ved publisering.

Premie: Vinneren får en unik premiekloss og et sett sponset av en fantastisk butikk med et utrolig flott utvalg av både gamle og nye sett:
Brikkebutiken

Brikkebutikken gir førsteplassen 2 sett!

6 Likes


Her er mitt bidrag til konkurransen:)

7 Likes

Det har vært fint å ha sommerferie hjemme - aldri så dårlig vær at det ikke går an å bygge LEGO! Men nå er ferien slutt, og dermed er det bare å levere fra seg resultatet. Det har vært morsomt. Jeg har ikke bygget blomster før - mine byggverk er som regel preget av “less is more”, så her var det bare å kaste alle hemninger over bord! Måtte også åpne noen sett fra lageret for å få nok klosser i grønt. :laughing:

6 Likes

Monochrome Swamp:
Imgur

5 Likes

5 Likes

Sommereng ala ugress `

4 Likes

Gunhild er ute på tur :slight_smile:





For flere bilder trykk her…

2 Likes


Blomster-robot. Selve roboten består av 200 klosser kan telle selv om ønsket er der Lenke til oversiktsbilde av deler

5 Likes