Jens Bang's Stenhus

Niks, det er cirka 2. Så da blir det rundt 15 000 ++ brikker. :wink:

Ca 2 kroner ja… Ok…
Men innstalerte LDD Manager og der står det 21650 klosser av 567 forskjellige typer… Og tilsammen blir det 18,33 KILO!!! … -OMG!
Og jeg er langt fra ferdig!

:open_mouth:

:open_mouth: :open_mouth:

Da hadde jeg ganske rett, da … bare 6 000 brikker for lite :laughing:

:open_mouth:x3 :wink: Det er noe annet enn de Finn.no 3 og 4 kilos LEGO-haugene … :wink: x2

Ja, svarte mye lego! Nesten så jeg vuderer å ha 2 byggetrinn… Eksteriør og interiør…

Det kommer til å bli så tungt at man må bruke gaffeltruck for å frakte det! :laughing:x3
… Og i tillegg vil pakken knekke hylla på postkontoret … :wink: :laughing:x4

HAHA! Hadde vært rimelig fett å bestilt det i eske fra LEGO… Sånn design by me… HEhe, måtte nok forsterket esken ja…

Du måtte ha fått eske i stål! Blir nok noen ekstra kostnader der … :wink:

For ikke å snakke om bruksanvisningen! Ett par tusen sider … XD :laughing:x5

Hehe fliring altså! :slight_smile: Skjønner nå at jeg er nødt til å bestille dette her hos LEGO! :smiley:

Ja, det kan du banne på! :smiley: Lurer på hvordan LEGO vil takle 18 kilo med LEGO … :laughing:

Det er en grunn til at pallfrakt ble oppfunnet.

Oste Hovel

Daniel, du kommer til å få en pall med LEGO! Heldiggris! :wink: :laughing:

HUH?! Jeg vikke ha no pall! Jeg vil ha strøken eske med 18 kg! lol :slight_smile:

Foreslår at du tar å sender en mail til LEGO Group å hører med dem jeg :wink:
Kanskje en mail til Jan Beyer vil være en god start?

LEGO group vil vel kanskje bare le og nekte å sende i design by me eske… Får dem vel i rimiposer:P Jan Beyer, hvem er det?

Kundene har alltid førsteprioritet :wink: Virkeligheten kommer senere! :laughing:

HEhehe, ikke når dem ser skjønner at det dreier seg om 18 kg :stuck_out_tongue: hehe :slight_smile:

Han er en av kontaktpunkter mellom LEGO-gruppen og AFOL-verdenen. Han har nok ingenting med sånne ting å gjøre.

Nei, godt poeng … men LEGO klarer vel å ta imot en utfordring? :laughing:

Faktisk… Når jeg blir ferdig med det, kan jeg jo sende en mail for å sjekke om de kan lage en eske… Men så var det den faktoren om å ha 2 byggetrinn da… Oxo med tanke på at LEGO ikke har alle klossene selv… Men der er det største problemet innvendig… Det er bare litt på arken som skal skiftes ut til Bricklinkklosser…