Hvordan bestille raskt og lett

Hei igjen. Hvordan ligger vi ann? I følge dokumentet er det ikke alle som har sendt delene til Merete enda.

Jeg har laget en Bricklink-XML på de delene som mangler. Det vil si at den som skal bestille de delene som mangler (Merete eller hvem det er?) kan følge disse instruksjonene:

  1. Logg inn på Bricklink med din brukerkonto.
  2. Gå til “Wanted”-menyvalget.
  3. Velge “Upload” i undermenyen.
  4. I tekstfeltet laste opp XML-teksten som ligger under.
  5. Gå videre og lagre wanted listen.
  6. Disse delene blir da lagret i brukerens “Main”-wanted list. Det er i alt sju forskjellige elementer. Man kan bruke denne listen til å søke opp butikker for å se om noen butikker har flere av delene.

Her er XML-teksten du må lime inn (dette er ut fra de delene som står oppført som manglende 3. august kl. 13:15):

<INVENTORY> <ITEM> <ITEMTYPE>P</ITEMTYPE> <ITEMID>64065</ITEMID> <COLOR>12</COLOR> <CONDITION>N</CONDITION> <MINQTY>1</MINQTY> <NOTIFY>N</NOTIFY> </ITEM> <ITEM> <ITEMTYPE>P</ITEMTYPE> <ITEMID>30622</ITEMID> <COLOR>5</COLOR> <CONDITION>N</CONDITION> <MINQTY>2</MINQTY> <NOTIFY>N</NOTIFY> </ITEM> <ITEM> <ITEMTYPE>P</ITEMTYPE> <ITEMID>32018</ITEMID> <COLOR>5</COLOR> <CONDITION>N</CONDITION> <MINQTY>2</MINQTY> <NOTIFY>N</NOTIFY> </ITEM> <ITEM> <ITEMTYPE>P</ITEMTYPE> <ITEMID>32251</ITEMID> <COLOR>11</COLOR> <CONDITION>N</CONDITION> <MINQTY>2</MINQTY> <NOTIFY>N</NOTIFY> </ITEM> <ITEM> <ITEMTYPE>P</ITEMTYPE> <ITEMID>44352</ITEMID> <COLOR>11</COLOR> <CONDITION>N</CONDITION> <MINQTY>1</MINQTY> <NOTIFY>N</NOTIFY> </ITEM> <ITEM> <ITEMTYPE>P</ITEMTYPE> <ITEMID>44353</ITEMID> <COLOR>11</COLOR> <CONDITION>N</CONDITION> <MINQTY>1</MINQTY> <NOTIFY>N</NOTIFY> </ITEM> <ITEM> <ITEMTYPE>P</ITEMTYPE> <ITEMID>3069BPB034</ITEMID> <COLOR>1</COLOR> <CONDITION>N</CONDITION> <MINQTY>17</MINQTY> <NOTIFY>N</NOTIFY> </ITEM> </INVENTORY>

Jeg bestiller, må bare inn på pcn min etterpå, dette fikk jeg ikke til på pad.
Mangler fra Luza, Matja og Cowboy Gibson. Cowboy tar med Matja sine fra oslo til Hamar, og jeg får de i løpet av uka.

Dette var jo ikke de letteste klossene å skaffe… jeg finner bare i ymse langt vekk land og flere krever at en bestiller for en viss sum.
Eller er jeg på feil spor?
Det er nå 1,5 mnd til de bør ha klossene på plass.

På vei hjem fra jobb, så skal jeg ta en titt :wink:
Har du bestilt noe av det, så si ifra :wink:

EDIT: selvfølgelig er BL nede på morran som vanlig :blush: Da blir det etter en dags søvn :laughing: