Første Grand Hotel i Kristiansund. 1895 - 1907

Oi! Tusen takk for det:)

Ja, blir lett at det ser ut som et akvarium, men er konstruert til å fullstendig flatpakkes. Skal bare få bestemt meg for en skikkelig bakgrunn.

Fin omtale av bygget i dagens VG. På side 22. Ikke ett dårlig kunstykke å komme med i VG med lego.

Takker :slight_smile:

Ja, morro at de tok kontakt. Lokalavisen hadde hatt en reportasje som da VG hadde fått med seg, og ønsket å ha med. Jeg skulle til og med få betalt for at de brukte bildet mitt! -Ja jøss, liksom :open_mouth: :smiley:

Ikke minst knall at de tok med så mye teknisk om å bestille LEGO. Håper reportasjen vekket noen flere nye AFOLs :smiley:

Oi, gratulerer med reportasjen. Fikk ikke kjøpt avisa, så kunne godt tenke meg å se en scan av artikkelen :slight_smile:

Takker:)

Jau, kan fikse det. Må bare prøve å bli venn med scanneren igjen… :unamused:

Noen nye bilder :slight_smile:

Hotellet i VG.

Hotellet i TK.

Hotellet utstilt på Brio leker i Molde.

Imponerende! To aviser! :wink: :smiley:

Og nederst står det om kjernekraftverk … :laughing:

Takker :smiley:

-Ja til kjernekraft! :slight_smile:


Endrer bare i stillhet med et par bilder til, nå etter butikken har fått satt LEGO i hyllene… :slight_smile:

Mye man kan få laget med plastikkbrikker :wink:

(off-topic: Støtter du virkelig kjernekraft? Det gjør i hvertfall jeg :stuck_out_tongue: )

Ja jeg gjør det, tror ikke vi kommer oss utenom uansett. Spesielt mtp økningen i elbiler.

Edit:

Skal rive vegg og utvide Lilleby, og har dermed fått plass til å sette Grand Hotel tilbake i monteret sitt.