Fellesbestilling av BrickJournal

oki

…av frykt for å bli “skutt”… BrickJournal er et magasin som kommer ut med jevne mellomrom om Legorelaterte ting/nyheter? Kan jeg kjøpe et av den kommende leveringen og se om det noe for meg?

Ingen som blir skutt her!

Det stemmer, og ja, det bør gå an å kjøpe et stk av den kommende leveringen for å se på det, jeg tar kontakt med deg når de kommer.

Man kan evt. bare kjøpe den digitale versjonen direkte fra forlaget, den er også litt billigere.

Nr.19 er ankommet, men nr.20 er allerede på vei den òg og jeg antar den kommer om en uke, maks to. Men hvis det haster er det bare å ta kontakt for å avtale levering :slight_smile:

…og da er nr. 20 også ankommet (ble visst stoppet i tollen, men det gikk bra til slutt). Jeg er klar for overlevering fom. mandag, henting på Vestli/Ammerud kan evt. avtales tidligere.

Nr.21 har også kommet og kan hentes på Telenor Arena i arrangementets åpningstider (12-18 tror jeg) :slight_smile: Etter det er det vanlig opplegg.

Nr.22 har kommet, vanlig opplegg.

Nr.24+25 er på vei!
Nr.23 ble levert på PKH, hvis noen ennå ikke har fått den er det bare å ta kontakt.

Nr. 24 og 25 er ankommet.

De kan hentes på kontoret mitt i Oslo sentrum på dagtid. Andre avtaler kan også gjøres. Ta kontakt for avtale om tid/sted.

Hei Cecilie. Kan du ta med nr. 24 og 25 på teknisk museum til helgen, så får jeg de der.
Har betalt inn i dag.
Mvh Kristian.

Jeg håper da virkelig at du ikke betalte det til meg, men til lauget :slight_smile:
Men uansett, fint om sånne meldinger sendes direkte som PM og ikke på forumet.

Det går bra, tar med til deg Kristska :slight_smile:

BrickJournal 26 og 27 er nå i hus. Jeg tar med til de som kommer til filmvisningen på Colosseum i morgen. Dere andre kan ta kontakt med meg for avtale om overlevering :slight_smile:

Forøvrig har de nå endret antallet blader man kan bestille sammen, slik at vi nå kjøper 30 i steden for tidligere 25. Vi har da 5 ledige numre fra nr. 27 og utover, hvis noen ønsker å slenge seg på som abonnent :slight_smile: (eller bare teste det ut ved å kjøpe et enkeltnummer)

Supert Cecilie. Gleder meg til å lese LEGO nytt. Vi sees i morra.

Er det noen som skaffer dette bladet i Kristiansand?

Hei
Etter å ha fått en “prøve smak” på BrickJournal før filmen søndag. Vurderer jeg nå å kanskje abonnere.
Har lest at vi har fellesbestilling eller hvordan er det nå.

Fellesbestillingen vi gjør går til Oslo, og vi sender også en bunke til Trondheim og Tromsø (via medlemmer som reiser opp og ned i blandt). Så vidt jeg vet har vi ingen som gjør en egen bestilling til sørlandsregionen pr i dag.

Sendt deg en PM.

Jeg kan godt tenke meg å prøve et eksemplar av BrickJournal for å se om det er noe for meg. Bor i Trøndelag, så for meg er det Trondheim som er “byen”. Noen der som har et eksemplar de kan selge?

Jeg sender ett stk ekstra oppover med Luza.

Jeg kune tenkt meg å bestille Brickjournal.