Fellesbestilling av BrickJournal

Det kom altså på ca 70kr/stk (inkl. frakt fra USA). Alle som har meldt seg på og som var med i denne runden får nå en eksklusiv mulighet til å betale for det ved å sjekke hovedsida til Brikkelauget og klikke på den røde lenken til høyre (der finner man da alle detaljer, LUGBULK-folket kjenner allerede til systemet).

Hei,

jeg er i ferd med å bestille #13 til de Oslo-påmeldte. Hvis det er noen som vil at jeg i tillegg skal bestille noen gamle utgaver, som ikke er påmeldt men vil være det, eller som ikke vil være med på bestillingen lenger, gi meg beskjed (PM/mail/SMS/IRC) innen mandag 31.1. :slight_smile:

Jeg ønsker å være med i denne og fremtidige runder, henter magasinet/-ne i Oslo :smiley:
Bård

Hvilke gamle utgaver er tilgjengelige?

-Erik

Alt bortsett fra vol.2.nr.1, så vidt jeg kan se: twomorrows.com/index.php?main_pa … x&cPath=78
Man kan også kjøpe kun PDF.

For de som ikke er kjent med historikken - vol.1 er de gamle 9 utgavene som først ble publisert kun som PDF og var gratis, så ble de publisert i 4 kompendier (også tilgjengelig fra TwoMorrows).

Og ja, glemte å si, de som bestilte papirversjon i fellespakka kan også få PDF-versjon av samme utgave, bare å spørre i PM/mail/SMS :slight_smile:

Hei alle,

da er nr.13 (og nå også 14, samt noen ekstra som enkelte ønsket seg) endelig på vei til alle Oslo-påmeldte. Beklager det tok så lang tid. På den andre sida ble det en ganske stor bestilling nå, og så er dollaren lav, så prisen kom ned til 60 kr/stk. Jeg gir beskjed når de har ankommet Oslo!

Jaja, da har dette også blitt feilsendt, så jeg venter på respons fra forlaget :confused: Gir beskjed når jeg vet noe mer.

Fortsatt ingenting. Det ser ut som at de trolig har blitt sendt med surface mail istedenfor airmail, rart at den ene pakka har kommet så mye tidligere da (det sto surface mail på den også). Er i forhandlinger nå med forlaget om å sende en erstatningspakke, samtidig som vi bør få rabatt pga feil fraktmåte.

…og da er erstatningspakka på vei! Satser på å få den inn innen få dager, gir beskjed med en gang.

…og da kan jeg melde om at de siste 7kg BrickJournaler er ankommet! Det er bare å ta kontakt for å avtale overleveringen (enten på Vestli/kveldstid eller i Forskningsveien/dagtid). Gi gjerne beskjed minst én dag i forveien, sånn at jeg slipper å drasse alt rundt :slight_smile:

Også, hvis noen har planer om å komme på byggemøtet onsdag 22.6., gi beskjed (i forveien) så tar jeg dem med dit!

Nr.15 skal visst være på postkontoret og hentes i løpet av dagen! Så det er bare å ta kontakt for henting :slight_smile: Trondheim- og Tromsøfolket er fom. denne gangen også med, de får det da tilsendt til aj-ml/F0NIX.

Betaling fom. nå gjøres direkte til laugets konto, så skal jeg få refundert utlegg derfra ihht. faktura (det blir mye ryddigere sånn). Folk som var med på forrige bestilling får fordelt rabatt (ca 10 kr/pers) som vi har fått pga rotet sist.

Vi har nå også nådd minimumsantall som var nødvendig for at det skulle lønne seg å bestille 25-pakninger, så denne gangen er det 5 stk ekstra som folk kan få kjøpt i etterkant. Hadde tenkt at alt overskuddet fra dette salget skulle gå til lauget (håper ingen har noe imot). Hvis det er noen nye som vil melde seg på fom #16 eller senere er det bare å si ifra (maks 5 foreløpig pga 25-grensa).

En liten statusoppdatering - Nr.16 er nå endelig ute og skal om få timer være på vei hit! Grunnen til at den er så forsinket er at forlaget visst hadde flyttet akkurat i den perioden utgaven skulle lanseres.

Det er fortsatt noen få som ikke har hentet nr.15, men det er kanskje best om de da gjør det sammen med nr.16 når den er ankommet.

…og da er nr.16 ankommet! Henting kan avtales innen 16.12., evt. i januar :slight_smile:

Huff, jeg har en helt samling av de jeg ikke har hentet enda jeg… håper du fortsatt har de Matija.

Er det noen dag til uken det kan passe at vi møtes?
(Har ikke bil dessverre)

Nr.#17 er bestilt! Jeg gir beskjed når pakka er kommet :slight_smile: De som ennå ikke har hentet #16 (evt. mer) kan nå kanskje vente og hente alt sammen.

Nr.#17 er ankommet! Ta kontakt for avtale om overlevering :slight_smile:

Nr.#18 er ankommet! Ta kontakt for avtale om overlevering :slight_smile:

Er dette noe jeg kan hive meg på nå?

Når kommer neste blad Matija ?

Den er allerede på vei fra statene!