Fellesbestilling av BrickJournal

Er det interesse for at vi lager en fast ordning på sånn, i hvert fall for de som bor i Oslo-området og vil hente eksemplarene sine?

Å bestille dem enkeltvis koster ca $11-$14/stk levert på døra, litt avhengig av antallet. En pakke med 25 stk koster $9.84/stk (ca 58 NOK) levert på døra… så kommer det evt. tilleggsfrakt innenlands, og en så stor bestilling lønner seg neppe mtp. hvor mange av oss som faktisk er aktive og sånn.

Men… en litt mindre en (evt. flere regionbaserte) kan da være aktuelt?

Her er pris pr.stk (inkl. frakt til Norge), der jeg tok i utgangspunkt $7.61 som enhetspris (standard -15% de nesten alltid har):

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 $18,37 $14,71 $14,06 $13,31 $13,20 $12,84 $13,35 $13,02 $12,42 $12,24 $12,10 $11,72 $11,64 $11,35 $11,31 $11,27 $11,05

Oppdatering: Fom nr.14 kjører vi en stor fellesbestilling, prisen er $9.51 inkl.frakt (ca 53 NOK) til Oslo, andre steder får evt. ekstra frakt fordelt på alle mottakere i området.

Nåværende liste:

Oslo:
baard
cecilie
CowboyGibson
Eiker86
Freddie
Jon Erling
jornuno
Kristska
LEGO_duden
Matija
morty
Mrfuture
Murky
OsteHovel
Quarryman
rondeel
Sniffanolia
TOG FREAK
tosca
vanBerge

Trondheim:
aj-ml
Luza

Tromsø:
Centurius x2
F0NIX

Den er jeg med på :wink:

Om andre er med så gjør vi det slik at vi kopierer med en liste med brukernavn. bBlir da enklere å få oversikt.

BrickJournal bestilling
Eiker86

Jeg er med.

Tenkte du slik Eiker86?

BrickJournal bestilling:
Eiker86
OsteHovel

Tror det kan bli litt rotete, da er det nok best at jeg bare oppdaterer det første innlegget med alle som har meldt seg på.

Den er korrekt :wink:

Dette fungerer veldig bra det da Matija :wink:

Jeg er gjerne med :slight_smile:

(Stoler på at Matija klarer å oppdatere første post uten at alle må poste en liste over navn…)

Jeg er også med!

Høres ut som en god deal, så jeg er gjerne med jeg også!

Sett meg opp også 8)

Steder med flere medlemmer samla kan jo også være med og evet. få tilsendt bunken felles (iirc er BJ et ganske tungt blad).

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på en fellesbestilling, og da har vi en i Trondheim (som dog ikke nødvendigvis er desperat på å få det raskt).

aj-ml

Kunne tenke meg å få 2 stk til Tromsø, regner med at det kan være noen flere her som ønsker det.

Joda, jeg kan hive meg med jeg også :slight_smile:
Matija, noter ett magasin til meg.

Jeg er gjerne med!

Hvilken kategori (les: region) faller du i? :slight_smile:

Hiver meg med jeg også :slight_smile:

Blir vel Oslo…

Jeg ønsker også å bli med på fellesbestilling.
:slight_smile:

Jeg er med - Trondheim:)

Såh, da er BJ nr.12 ankommet postkontor og festdeltakere som har meldt seg på lista får sitt eksemplar på lørdag! Dette gjelder Oslo- og Trondheimfolket, det ble en fellesbestilling denne gangen fordi enkelte Trøndere kommer på festen :slight_smile: