Byggehelg 18-20.november

Takk for en fin helg!

Vil takke for en flott helg med mye bygging/workshop og hyggelig selskap :slight_smile:

Vil takke vert Morty og alle tilstedeværende for en veldig hyggelig helg!

Og så vil jeg bare kort si til de som er her inne og leser, men ikke har deltatt på noe arrangement før:
Ikke vær redd for å delta på ting Brikkelauget arrangerer dersom du har litt lyst. Brikkelaugets medlemmer er meget hyggelige folk du garantert vil ha det moro sammen med, om det enten er på en byggehelg slik som denne, eller et annet arrangement.

Jeg var ny denne helgen, det samme var eikari.
Så tenk på det til neste arrangement: Det er veldig moro, selv om man ikke kjenner noen fra før! :smiley:

PS: Jeg glemte igjen BrickJournal-utgaven jeg fikk av Matija. Var det noen som fikk med seg den hjem, eller ble den liggende igjen? Den lå oppe på kisten inne i den ene stua.

Var akkurat i ferd med å sende deg en melding for å dobbeltsjekke om den var din - så ja, den er tatt godt vare på, ligger hos meg i stua, igjen :slight_smile:

Vil takke alle sammen for en veldig hyggelig helg med god mat. Vil ellers si meg helt enig i HenrikLego om at Brikkelaugets medlemmer er meget hyggelige folk som du garantert vil ha det morro med og lære mye av.

Håper ellers ingen andre har blitt syke, for dagen i går endte med for mitt vedkommende med 40 i feber og “fri” fra jobb i dag :smiley: