Byggehelg 18-20.november

Vi inviterer medlemmene på ny byggehelg 18-20. november på hytta mi i Numedal. Hovedfokus vil være Akerhus festning, men også det for å treffes og ha en hyggelig Legohelg. Alle er velkommen om det skulle være for hele helga, en natt eller bare på dagstur. Meld deg på under arrangemanger når du vet du kan komme.

Fikk invitasjon pr telefon fra morty så da er flybilett bestilt :slight_smile:
Kanskje jeg satser på å ligge inne i hytta denne gangen?

Du skal få inneplass hvis du ønsker det ja :wink:

Min kjære kone har termin 18. november, så jeg er helt sikker på at jeg ikke kan komme :slight_smile: Det er noen ting i livet som er viktigere enn LEGO…

Ta henne med du! :wink:

Det må jo være kjempestas for ungen å bli født midt i en dunge med LEGO. “Tidlig krøkes…” osv :slight_smile:

Er det åpent for en relativt fersk AFOL’er? Kunne være hyggelig å møte likesinede samt få sett teknikker og ideer på nærthold. I tillegg burde jeg har greid å skaffe til veie alle delene for Cafe Corner og Green Grocer prosjektet mitt innen den datoen - og hva er vel et bedre sted å bygge disse på enn her?

Velkommen skal du være :slight_smile:

Ikke bare det er åpent, men det er sterkt ønskelig!

Hei alle sammen.
Jeg har snakket litt med Matija og vist min interesse for dette byggemøtet.
Men jeg trenger transport oppover. Driver å flytter i disse dager til Sagdalen på Strømmen og håper å sitte på med noen.
Fruen skal ha bilen denne helgen, besøke familien, You know…
Kan noen hjelpe meg ?

Jeg kan bistå fra Drammen om ikke noen fra Oslo området kan bistå.
Jeg har planer om å reise opp på fredagen.

Og tar den vanlige soveplassen ute :wink:

Soveplass ute ???
I telt da eller i uthuset ?
Telt høres kaldt ut…

Den var kanskje litt for intern :wink: Jeg overnatter ute så det blir plass til andre inne som vil sove inne :wink:

Aha. I see

hallo,

jeg kjører uansett gjennom Lillestrøm på vei til byggehelgen og har plass i bilen!

jeg forsøker å sende deg en pm

Cow

Dette hadde vært morsomt å være med på! Er det plass til en nykommer til?
Jeg er typen som gjerne sover ute!

Du er hjertlig velkommen :slight_smile:

Alle som kommer må bare huske å melde seg på her (kun så jeg har en ovesikt over hvor mange vi blir): brikkelauget.no/side/events&event=57

Og som tidlige byggehelger, er alle velkommen om det er dagstur, en eller to overnattinger (bare greit å ha en oversikt i forhold til planlegging hva den enkelte ca planlegger).

Men mulig jeg må trappe ned til en dagstur eller reise tidlig på søndagen. Men det har jo ikke så mye å si siden jeg ikke opptar noe plass :wink:

men da er det værtfall sagt.

Grunnet innflytting i ny leilighet ser jeg nå at det blir problemer med hytteturen, så det får vi ha til en annen gang.
Desverre…
Mvh Kristian.

Du er alltid velkommen ved en senere anledning. Lykke til med innflytting :slight_smile: