Byggehelg 18-20.november

Takk. Får håpe det blir koselig. Og mye bra bygging…
Mvh Kristian.

Jeg tenker jeg takker nei denne gangen. Må få ordnet leiligheten og få ryddet opp skikkelig.
Får heller la kaka komme en annen gang :wink:

Dere får ha en god helg og “feire” med måte. Ettersom det er 6 år siden stiftelse den 17.november =)

Er det noen her som kjører forbi Sandvika som jeg kan få sitte på med, på lørdagen?

Jeg hadde tenkt meg oppover på fredagen og kjører forbi Sandvika…

Byggehelga nærmer seg og ønsker alle hjertlig velkommen. Noen praktiske opplysninger:

-Ta med deg sovepose, evt laken, og sengetøy (har en del dyner). Noen også madrass (men dem har jeg kontaktet direkte).
-Den brødmat og pålegg du selv ønsker å spise (Helge lager middag til lørdagen, fredagen kommer de fleste sent og organiserer ikke noe felles middag denne dagen).
-Er det noen som ikke har vært på hytta på en av de forrige byggemøtene og trenger veibeskrivelse så ligger den tilgjengelig i denne tråden (kun synlig for betalende medlemmer av Brikkelauget): viewtopic.php?f=9&t=1410 Hvis du ennå ikke er betalende medlem og ønsker å ta turen, send meg en personlig melding på forum og jeg vil gi deg en veibeskrivelse.

Og ikke minst den Lego du ønsker å bygge i løpet av helga.

Morten

Fikk veldig lyst til å være med nå. Disse helgene er supre.

…men venter fortsatt på at min kone skal fullføre en fork()

Ellers takk, men fredag passer veldig dårlig for min del! :cry:

Hei, jeg tenkte å ta turen oppover på lørdag morgen og bli til søndag.
Er det fremdeles plass?

Hvordan er en slik helg, tar man med seg Lego man vil bygge eller er det lagt opp fullt program med planlegging av Akershus festning?
Føler meg litt som en nykommer rundt hva som skal skje, og hva jeg eventuelt bør forberede til en helg, men høres veldig moro ut.

Jeg kjører forresten forbi Sandvika og har god plass i bilen! Er mulig jeg må dra litt tidlig på søndag, skal rekke en konsert i Moss på søndag, men litt usikker på når denne starter.

Hvis jeg tar med sovepose, tannbørste, mat og eventuelt noe Lego og bygge så er ting i boks? Eventuelle tips til noe jeg ikke har tenkt på tas i mot med stor takk. :slight_smile:

Det er plass og det er veldig bra om du kommer :slight_smile:

Det ser ut som du har tenkt på det meste. Det må brukes litt tid på å beregne et anslag i forhold til Akershus for de som har innspill og kompetanse på det, men ellers er det fritt fram til hva den enkelte ønsker å bruke tiden til. Husk å melde deg på byggehelga under arr. som er linket til tidligere i denne tråden (bare så vi får en oversikt over hvem som kommer).

Morten

Jeg skal prøve å sette meg litt mer inn i Akershus-prosjektet før jeg kommer og vil selvsagt så godt jeg kan komme med eventuelle ideer og innspill, men tror jeg er milevis bak enkelte andre i kompetanse på akkurat det området.

Har meldt meg på under arrangementer (tror jeg i alle fall!) :slight_smile:

Jeg er også nykommer her og tenkte meg egentlig oppover på fredagen, men det er kanskje ikke så smart hvis alle kommer lørdag :open_mouth:
Ellers så lurer jeg på hvordan dere pleier å gjøre det med f.eks mat? Er det felles innkjøp og spleising, eller er det hver sin “matpakke” for hele helga?

Arild

Vi er også mange som kommer fredag og anbefaler det hvis du har mulighet. Det blir fellesmiddag lørdag, som Helge ordner ellers er det at alle kjøper med seg som nevt den brødmat og pålegg som er ønsket så setter vi det bare fram. Det blir ikke organisert felles middag fredag, men vi har en fast tradisjon på å grille på disse byggehelgene og kan vel ikke bryte tradisjonen helt vel…hehe…selv om vinteren står for tur…så på fredagen fyrer jeg grillen (er meldt opphold) og så kan man grille det man ønsker og spise inne hvis det er stemning for det og hvis man kommer fredag og ønsker å grille kjøp også med det du ønsker å grille :slight_smile:

Takk for info. Når på fredagen åpner du hytta?

Jeg og Fonix vil være der ca kl 16 og kom når dere ønsker etter det :slight_smile:

Kake til kaffen i helgen fra Ole’s Bakery =p Bare litt brent sukker på toppen som må byttes med ferskt sukker.

Ser frem til mitt første møte med noen av Brikkelaugets medlemmer i helgen! Drar fra Fredrikstad rett før halv ni i morgen lørdag! :slight_smile:

Da har jeg og Fonix vært på plass et par timer og har varm hytte før innrykket kommer :smiley:

Ha en koselig helg, må prioritere andre ting denne helgen.
God bygging.
Bård

Kos dere alle sammen. Kommer sterkere tilbake på neste samling.
Kristian…

Takker for en flott helg og en god middag =)