August 2023 konkurranse: Fasade

Månedens konkurranse er: Bygg en husfasade. Du kan naturligvis bygge hele huset, men det er kun fasaden som skal dømmes i konkurransen.

Størrelse: Minimum 16 studs bred, minimum 20 klosser høy og valgfri dybde. Det har med andre ord ingen betydning hvor dyp fasaden er. Dersom du tar et bilde der det er vanskelig å se hvor stort det er, må du ta et bilde der du setter modellen ved siden av en plate så man kan se bredden og et klossetårn så man ser høyden. Bildet uten disse målene blir naturligvis med på avstemmingen.

Frist: 31. august klokkken 23:59

Alle regler som er skrevet i regeltråden må også være fulgt, se: Konkurranseregler
Vær klar over at reglene er oppdatert, så du må sjekke dem før hver konkurranse!

Dersom du leverer inn bidrg her, godtar du at bidrget kan bli brukt på Brikkelaugers sosiale medier og Brikkebutikkens sosiale medier om de ønsker.
Dersom du ikke skriver noe annet, blir nick brukt ved publisering.

Premie:
Premie: Vinneren får en unik premiekloss
og et sett sponset av en fantastisk butikk med et utrolig flott utvalg av både gamle og nye sett:
Brikkebutikken

Brikkebutikken gir vinneren:

Heartlake City Samfunnshus!
Og ja - det er masser v nye farger i settet, både på vinduer og “brick bricks”. Og den store tilen med spraymaling? Ja, det er trykk, ikke klistremerker!

5 Likes

Her er mitt bidrag.

Jugend style facade by Sigmund Haugland, on Flickr

6 Likes


Jernvarehandel

6 Likes

Det har ikke haglet inn med bidrag så langt, til tross for et krativt tema og en bra premie. Vurderes det å forlenge fristen en måned? (…så rekker jeg også å være med, den kom i en periode hvor jeg ikke har hvert hjemme hos brikkesamlingen min) :grin:

Hus inspirert av filmen Jumanji fra 1995. Følg meg gjerne på Instagram som @brikkepappa.

4 Likes


Det kongelige slott bygget av Elisabeth Juliebø.

4 Likes






Fasade,aug 23. Torger

4 Likes

2 Likes

Denne fasaden m.m. er starten på noe som jeg tror blir en del av utvidelse av Winter Village’en min.

Glenn Johnny har flyttet inn og startet kostymebutikk med kostymer for alle formål.

Jeg er usikker på om han har fått inn nissedrakter enda, men det kommer sikkert etter hvert :slight_smile:

Målebilde for å fjerne usikkerhet…

2 Likes

Sent hjemme fra ferie, men fikk i alle fall fullført fasaden på et bygg jeg har hatt i tankene en liten stund :slight_smile:



3 Likes

Kjempeflotte bidrag!

Det blir lagt ut avstemming i morgen, så da ønsker jeg alle sammen lykke til!

1 Like