2019 nyheter

Det kommer kule LEGO CITY brannsett 2019. Med blinkene blå lys på LEGO settene
LEGO CITY. Jeg så dise LEGO CITY setene på youtube. Søk på LEGO CITY SET 2019
youtube

Og det er også nylig offentliggjort bilder av 19 sett fra The LEGO Movie 2: brothers-brick.com/2018/11/ … ie-2-news/

Rosa romdrakt! :open_mouth: :astonished: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :mrgreen:

Jeg tror nye LEGO sett 2019 kommer uke 51 dato 20.12.2018.
Jeg tror det kommer LEGO CITY og LEGO Friends. Jeg skal følge med.

<3

Jeg fik kjøpt nyt LEGO sett 2019 hos Tomasleker Ringo på Bekkestua i dag 19.12 18.
Jeg Kjøpte LEGO CITY 60239. Jeg så nye LEGO CITY 60215 Brannstasjon.

Neste minifig serie har lekka, 20 figs fra Lego the movie…

Noen 2019 sett er på plass hos Lekekassen:
lekekassen.no/nyheter-fra-lego

Er vel ikke alt der som er fra 2019, men mange av LEGO Movie 2 settene er på plass.

Bennys Spesialenhet FTW!

Jeg fant Benny’s Space Squad på Ringo i dag! :smiley:

Obs Lade i Trondheim har plenty av de nye Lego Movie settene, blant annet Benny’s Space Squad

Ut i fra navnene på baksiden av esken, så ser det ut til at figuren i rosa er en mann.
Kan godt være en feil, uten at vi kjenner til filmen ennå.
Eller at han har hatt ett arbeids uhell i vaskemaskinen :smiley: :laughing:

Ellers kan det hende at LEGO endelig skjønner at farge ikke har med kjønn og gjøre… rosa er fint!!!

Steinar

LEGOLAND kjøreskole :smiley:

https://www.brickfinder.net/2019/01/02/legoland-driving-school-40347-sale-llm/

Ellers kan det hende at LEGO endelig skjønner at farge ikke har med kjønn og gjøre… rosa er fint!!!

Steinar
[/quote]
Eller det ja.

Hehe. Minner meg om da guttungen var for liten til å ta lappen hos Legoland i Malaysia. Etter en del hyling ble det til vi bare løy på alderen. Ingen spørsmål stilt. kjøring var det dårlig med, men lappen fikk han :laughing:

I vårens katalog står det ‘Nyhet mars’ på 71023, TLM2 minifiggene (!)
Det var uventet seint, spesielt når de bebuder enda en serie i mai.
De burde jo absolutt være i salg når filmen kommer på kino…

I kveld kom nyheten om en forminsket versjon av verdens største gravemaskin

En Liebherr R9800
Denne herligheten kommer i august og har nummer 42100 og består av 4108 deler.

[youtube=wide]cT4v0CeCfvQ[/youtube]
[youtube=wide]8E4mTu0ZX3s[/youtube]

Dessverre ingen Harry Potter nyheter, men i følge ryktene er det flere på vei til sommeren :wink:

Jeg vet om et Creatorsett som visstnok kommer i år (enten i høst eller allerede i mars?), som både jeg og SjantenJr vil ha.
Tror ikke om jeg kan si noe større om det enda (men jeg har sett bilder), men jeg vil ha modellen i virkeligheten og…
(og ser man etter bilder av settnummeret, så stemmer ikke Google i det hele tatt enda…)

“7 motorer og 2 smart-hubs”
Spanande. :slight_smile: