2019 nyheter

Må bety at control + har mer enn 2 tilkoblinger da :open_mouth:

Ryktes 4 uttak per mottager - og AA batterier (kanskje litt tilsvarende den store PF batteriboksen…?)

Vroom vroom!

Der er bilde kommet offisielt :open_mouth:


Promobricks.de

Jepp! Der var bilen ute av hatten!
1967 Ford Mustang GT
10265 blir nummeret hvis jeg husker rett.

Forøvrig, bildet som promobricks kom over kan ha blitt sluppet ved en feiltakelse - det lå som bilde under Creator kategorien på shop.lego.com, men er blitt tilbake-erstattet av Aston Martin’en nå.

Hmmm - ingen som har nevnt Lego Corner Garage her inne med et ord…

https://shop.lego.com/en-NO/product/Corner-Garage-10264

Vet ikke helt hva jeg mener om dette settet ennå - passer sammen med Lego Diner, men…

Den ble nevnt under en diffus tittel i Generelt :slight_smile:

http://brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?f=1&t=6593

Første Toy story 4 sett

Tidens første Lego hjort har lekka (nei jeg teller ikke friends og duplo), riktignok gjennomsiktig-blå siden den kommer i HP, men kommer nok i rødbrun utgave om ikke lenge (kanskje i et julesett?) :smiley:

Ny buckbeak også for de som liker Harry Potter :sunglasses:

Wow, wow, wow. Sommerens HP-sett. Glad jeg så disse bildene før PKH, blir så mye lettere å la være å spontankjøpe annen Lego når jeg vet hva som kommer…

brickfinder.net/2019/04/25/l … irst-look/

Knight Bus kommer også i ny versjon.

Regner med de fleste har fått med seg dette, men utrolig kult at det kommer et sett fra Stranger Things! Flotte figurer og meget kreativt sett, store sjanser for at dette blir årets LEGO høydepunkt for meg.

Jeg sikler alt, må skal kjøpes inn, fant den på brikkbutikken
brikkebutikken.no/kommer-sn … askin.html

Nå kommer UCS settet 75252 Imperial Star Destroyer. Det ser vanvittig bra ut.

Svært etterlengtet, men dog så overpriset. Selv om den er meget pen, er det alltid noe å plukke på; kun to minifigs og hovedmotorene som er litt for enkelt utførte. Det aller beste er at de i feature-listen på S@H klarer å skrive “Also comes with 2 blaster pistol weapons.” WOW! xD

Jeg hang meg opp i hvordan modellen slapp gjennom siste revisjon med knottene på hovedfremdriftsenhetene innover…
Da kunne de like gjerne brukt de samme hjulene.

Flere nyheter lagt ut på shop.lego.com i dag, bl.a. det nye Idea settet med dinosaurer og …ja, lego er tilbake med å lage produkter i tre. Sjekk de nye kule minifigurene i flere størrelser hvorav den største er på VIP listen fra søndag 3/11. :smiley: :smiley:
Det kommer også flere nye Brickheadz :laughing: :laughing:

Kanskje gammelt nytt, men denne poppet opp i Facebook-feeden min i dag (strengt tatt ikke en 2019-nyhet, men):
LEGO.build/BookshopReveal

Ser ikke så verst ut dette!

Ser veldig fin ut.

Men det som er helt utrolig amatørmessig at på Legos norske facebookside omtales det
ikke som bokhandel, men som bibliotek…
Seriøst? bruker de 5 åringer til å oversette??? (Sikker på at en 5 åring klarer bedre)

Ser de har endret nå, men kommentarene er der fortsatt!
Og denne setningen er ihvertfal ikke godt norsk:
Til alle bokormer: Nytt Bokhandel blir snart tilgjengelig