Wylkepia Keep.

Hei sann!
Her er da en liten Moc jeg lagde etter en liten pause siden utstillinga jeg var på i april.

Wylkepia keep.

“These Lands have been plagued by war for many generations.
But it was the decisive victory by Lord Wylse’s troops that made the difference in power.
The battle for these ground were harsh, both sides lost good men and women became widows,
but Wylsakia prevailed and won the land from the infamous barbarian Skrull empire.
The only things that still shows the harshness of the war is the old keep ruin and the memorial set up to mark the war”


Linky.
Kom gjerne med tips, råd og kommentarer.

Markus.

Fin MOC med god stemning. Ser veldig naturlig ut, akkurat sånn jeg liker det.

Litt mye “trafikk” på veien syns jeg. Tror den hadde gjort seg bedre med litt færre sivile. Blir litt crowded.

Håper du utvider den med en baseplate til…

Kunne godt ha prøvd med de brikkene jeg har igjen og utvidet den, men så er det hva jeg skal utvide med… skal jeg lage en innsjø med fiskere? et slag? en landsby? lista kan bli lang… noen tips?

Fin MOC, og mange fine detaljer. Hvis du skal utvide så synes jeg veien er et fint gjennomgangstema. Så kan du jo hekte på så mange du vil bortover veien der hver plate har sitt eget tema. Landsby, javisst, ihvertfall et vertshus og ei smie? Men hvis det var meg så ville neste plate vært en bru over en elv, en sånn typisk romersk steinbru, gjerne med pilarer ned i vannet. Så får du jo fiskeplassen på kjøpet! Men det er meg da… :wink: