Workshop/temakveld for tog og togrelatert

Det nærmer seg lørdag og workshop/temadag for tog og togrelatert. Ønsker på vegne av Brikkelauget, meg og CoboyGobson som arr. velkommen. Er det noen som syns dette høres spennende ut og ennå ikke har meldt seg på eller og gjerne syns dette hadde vært spennende (medlem eller ikke), så oppfordrer jeg til å delta. Det er en veldig flott gjeng. Ta kontakt med meg eller CoboyGibson på PM (personlig melding her på forum eller i denne tråd).

Ta med det dere ønsker av evt prosjekt som dere ønsker å vise fram, hjelp til eller bare komme for å nyte en dag sammen med andre med samme interesse :slight_smile:

Det har vært noe forvirring rundt det med når vi starter på lørdag, men CoboyGibson er klar til å ta oss i mot fra kl.14. Kan du ikke da, så kom når det passer som han skriver i forrige innlegg.

Morten

Må innrømme at jeg stusset litt over det første tidspunktet siden man mente det ikke holdt med en hverdag.
Men nå er det fikset :wink: Jeg lurer litt på detaljer, jeg kommer garantert til å bli sulten i løpet av den tiden,
er det er pizzabule i nærheten vi kan bestille fra eller er det andre planer?
Det kan jo være allergier ute og går så litt planlegging kan jo være lurt?
Jeg tenkte å ta med drikke ihvertfall :wink: (og jeg kjører)

Gleder meg masse.

Vi organiser det siste nå og kommer tilbake til det med mat osv :slight_smile: Hvis du er noen andre har spesielle spørsmål ang stedet dere skal til osv send en PM (personlig melding til CowboyGibsen her på forumet).

Du er ikke alene om å glede deg til lørdag, dette blir bra :slight_smile:

Morten

Da har “arr. komitèn” hatt hastemøte :wink: og blitt enige om at vi har fokus på tog og togrelatert denne dagen. Det finnes et pizza- og gatekjøkken rett over veien og vi lar de stå for “serveringen” på lørdag.

Det hadde vært utrolig moro å komme, men grunnet ToyFair neste helg har jeg en del ting jeg må bruke denne helgen på å løse. Får ta det igjen ved en senere anledning. :slight_smile:

Du er hjertlig velkommen ved neste anledning Henrik :slight_smile:
Da pakkes det Lego i esker og klart for avreise om noen timer. Er en utrolig flott gjeng og anbefaler på det varmeste å være med på en av våre events, byggemøter eller helger, her er det plass til alle både om du er ny eller dreven Legobygger :slight_smile:

Tusen takk for en kjempelørdag folkens!

Dere er en fin gjeng.

Gleder meg til å se bilder bli lagt ut fra arrangementet :sunglasses:

Og takk for at dere tok dere tid til å ringe oss på skype slik at vi som ikke var der fikk hilst på dere og fikk ett lite glimt av den galskapen som dere holdt på med der :slight_smile:
Gleder meg også til masse bilder derfra

Stor takk til CowboyGibson som holdt hus til gårsdagens flotte sammenkomst i Brikkelauget. Hyggelig å hilse på gamle kjente og nye som jeg ikke hadde hilst på før :smiley: Flott å treffes og være sosial rundt felles interesse :slight_smile:

Morten

+1
Følte jeg var bittelitt tilstede, selv om tilbakemeldingen var at jeg så lettere sjokkskadet ut etter non minutt på skype med dere;)

harald-

Takker for fin sammenkomst for oss er glad i tog gleder meg også vi får se bilder derfra.
:smiley:

Har fortsatt ikke sett noen bilder.

Morty tok bilder der på temakvelden,håper at de blir lagt ut her i framtiden en gang…
:wink:

Det er nå gjort og ligger her (kun tilgjengelig for betalende medlemmer av Brikkelauget):
viewtopic.php?f=9&t=1911&p=14560#p14560

Morten