Windturbine trailer (7747)

Noen som har gode tips på hvordan anskaffe denne??

Foreløpig er BrickLink (evt. eBay?) de eneste mulighetene jeg kan komme på, iom. at dette er et exclusive-sett (hvis jeg husker riktig).

Er oppført som Hard to find på S@H :wink:
Settet er ikke i katalogen, så regner ikke med at det blir tilgjengelig i butikkene heller :confused:
Som Matija sier er nok BL/eBay de eneste mulighetene, i hvertfall til TLG får fiksa S@H i Norge :wink:

Hele sidste uge kunne man købe den i Danmark i Bilka og TrU for DKK 250,-.
Så måske, Matija, skulle vi holde møde om hvordan man evt. kunne hjælpe jer stakkels AFOLs fra Norge…

250? Er jo nesten bare halvparten av hva S@H skal ha for den. :open_mouth:

Det er rigtigt, Esk.
Det sker hvert år i august måned, når Bilka har 40% på alt LEGO - og da TrU har prisgaranti, så gælder det også der.
Og så er deres normale udsalgspriser lavere end Shop at Home (som tager DKK 499 for vindturbine transporten).

Slaraffenland og Eldorado er det rene barnemad ved siden af denne årligt tilbagevendende uge… :laughing: :wink: :stuck_out_tongue:

Windturbine trailer (7747) så jeg da jeg var nede på toys"r"us til pris 499.-
:smiley:

Har også registrert dette settet på BR. Det sto ingen pris på verken på esken eller hylla. Det var sikkert dyrt.

Settet er også observert på BR leker på KBS senteret i Trondheim, husker ikke prisen:/

Ooh, det er bra det! :slight_smile: Glad for at jeg tok feil!

Konge! Da har min kjære vært på KBS-senteret og kjøpt traileren!! :slight_smile: Pris 549,-

Heisan…
Kjøpte 7747 på Toys r us (Alnabru) i helga… var kun 2 sett igjen, nå bare 1 igjen :slight_smile:
Pris 499,-

BRIO på Trekanten i Asker har 5-6 slike sett nå til 499.