Verdenpremiere på LEGO 10219 Maersk Fragttog

På lørdag kl. 10.15 bliver det nye tog vist officielt for første gang for offentligheden på LEGO World 2011.
Billeder i høj opløsning vil være tilgængelige på www.byggepladen.dk fra samme tidspunkt.

Liker og må ha!

Jeg sitter klar og bestiller fra lego så fort de har det på shoppen. Dette gleder jeg meg til.

Er det noe dato for når den lanseres forresten?

Ja, det er der jo, men det skal ikke komme fra mig…

Det betyr at jeg får se det på søndag! Skal til Lego World da.
Gleeeeeder meg!! :smiley:
Bård

Spørs om ikke jeg kommer til å bli en del fattigere

Tror LEGO har gjort et godt valg med å skape dette settet.

På Eurobricks antydes det 1 april som salgstart for dette settet. Gleder meg stort.

Et par bilder av togsettet her:

youtube.com/watch?v=Fypk5LuY … re=related

PS.
Høy og brutal musikk.

LEGO Club TV:
youtube.com/watch?v=V96BRmIU … ture=feedu

Har prøvd å studere fargen på togbasen på containervognene (6x34 train splitbase). Er den light bluish gray??

Ser definitivt sånn ut ja, ser ikke for meg noen annen farge det kan være.

Da er det en ny farge på denne togbasen :slight_smile:

Kr 1099, ikke gale pris det… Kommer 01.04.11

shop.lego.com/ByCategory/Product … =233&d=263

927 NOK i Tyskland, et sted jeg er akkurat da. :slight_smile:

Får se om jeg ikke stikker innom Lego-butikken i Hamburg eller noe.

Da er det bare å kjøpe fra Lego. I dag startet salget på denne. Kjenner ventetiden på pakken blir lang hehe.

Jeg skal til Legoland i sommer, planlegger å ta med et sett hjem da. Dere som har litt erfaring med butikken der nede, kan jeg regne med å finne settet der da?

Maersk toget 10219 selges ikke i Legoland i Billund i år. Jeg mailet dit for å spørre om det pga et planlagt besøk og fikk til svar at de ikke ville ha dette settet i salg i 2011 sesongen. Så du må nok handle det online på Lego S@H eller i en av Lego`s butikker i utlandet (feks København).

Det kan købes i København.

Min bestilling på 2 stk ligger nå inne på Lego.com. Gleeeder meg :smiley:
Bård