Veiplater/grønne plater

Jeg skjønner det litt. Man trenger som regel mange veier, og det blir da både dyrt og kjedelig å bygge. Men jeg er enig i at det blir pent.

Svend Erik, du må huske at Norge fortsatt er et utviklingsland, og at LEGO Factory (og LDD-priser, S@H, PaB, brand stores, osv.) er noe vi ikke vet mye om :wink:

Støtter SNOT-veier. Untatt i svinger. Her er et eksempel av en norsk skogsvei i SNOT, arbeider på to-felts E-6 også.

Fin vei :slight_smile: Men hvor er elgen! :sunglasses:

SNOT-veier er kjempeflotte, spesielt når man skal ta bilder av mindre scenarioer hvor mang trenger bare 2-3 veiplater. Da ser jeg at man godt kan lage seg noen SNOT-vei stykker istedenfor.
Men når man trenger 20-25 veiplater (32x32) til en liten by-layout så blir det dyrt. Og blandingen mellom slike SNOT-veiplater og vanlige veiplater blir litt rare. Og så må man gjøre noe med husene også. De må jo heves ca en klossehøyde…

Holder meg til vanlige veiplater inntil videre jeg iallefall :slight_smile:

Jeg har ikke en eneste grå kloss. Kan jo selvfølgelig bruke den svære grå 48x48 knotters plata til grusvei, men vanlige veier bør vel helst være jevne.

Neida, er det Nord Norske veier så kan de gått være grusveier som i bruk av plate med knotter… :slight_smile:
Føles iallefall slik av og til.

Du kan jo dekke området som skal være vei med tiles også, men ser ikke for meg at det blir så himla mye rimeligere. Fordelen er jo at du kan lage de svingene og bredden på veien som du selv vil.

Har ingen tiles heller. Tror nok jeg skal gå for veiplater inntil videre så får jeg se hva jeg gjør senere.

Takker :slight_smile: Elgen, den er utryddet :wink: Ihvertfall når denne kommer :wink:
Jeg glemte såklart å forminske dem … :unamused:

Stakkars elg…

Forresten, hvilke veiplater egner seg best til å lage rullebane?

Hvorfor er Vegar Beider så sinna på fotgrafen?

Hehe dagens :smiley:

Pent bygget da Arkitekten :smiley: Lurer på å snote meg en vignett snart!!

Smooth vei, selv om jeg ikke så så veeeeldig mye på selve veien - de folka i skokgen tok fokuset mitt, de så relativt småsuspekte ut der de tusler i skogen…

Chrisrp: Han er ikke direkte sint, bare ganske irritert over at fotografen har klatra over
sikkerhetsgjerdet (som det ikke var plass til å lage) og står og tar bilder 10 cm unna veien,
fordi det ikke er akkurat smart …

Brick2daBone: Takker, takker :smiley: Det klinger i mine ører … :wink:

Luza: Hmm … suspekt … det har du egentlig rett i …
Har jo bare satt på noen figurer for å ha litt mer å se på …

Just for the record, jeg likte det da;)