Utstilling av LOTR-modeller PKH 2018

I år håper jeg at vi kan få til et bord til utsilling av MOCs og LEGOsett fra The Hobbit og Lord of the Rings. Så om du har noen sett stående så ta de med!

Oversikt:

  • MOC: Village of Bree. Størrelse: omtrent 60cm x 2,5m. Hvem: Aasmund og Olav

Jeg tar også med en Mount Doom MOC, størrelsen blir på omtrent en grønn baseplate. (usikkert om den blir bygd til PKH nå, Mars)
Ingen offisielle sett fra min side denne gangen.

Tar med min Helm’s Deep XXL. Usikker på størrelse da jeg ikke er ferdig med landskap for plassering av “et par” Uruk-Hai… Kommer med oppdatering når jeg vet mer.

Driver å kompletterer et [set]79008[/set] i disse dager. Kan ta det med hvis det er ønskelig. Mangler nok de fleste minifigs, men det er kanskje ikke det viktigste… :slight_smile:

Kristian

Hei,

Kan stille med følgende:
79008 - Pirate ship
79005 - Wizard battle
9473 - Mines of moria
9470 - Shelob attack
79007 - Battle at black gate
9474 - Battle at helms deep
9472 - Attack on weathertop
79015 - Witch king battle
79016 - Attack on lake town
9469 - Gandalf arrives

Si fra hvis noe av dette er interessant.

mvh
John Erik

Supert! Ta med alt sammen du :slight_smile:

Da dropper jeg å ta med 79008 hvis jeg ikke hører noe annet.

K

Beklager. Har prestert å overse innlegget. Tenker det er vest om du tar med 79008, sånn at vi får fordelt hva vi tar med litt utover. Skal lage en oversikt over hvem som tar med hva før uka er over. Beklager igjen for at jeg ikke så meldingen.

Samme for meg. John Erik kan bestemme :slight_smile:

K

Her er en oversikt over hvem som tar med hva:

John Erik:
79005 - Wizard battle
9473 - Mines of moria
9470 - Shelob attack
79007 - Battle at black gate
9474 - Battle at helms deep
9472 - Attack on weathertop
79015 - Witch king battle
79016 - Attack on lake town
9469 - Gandalf arrives

Kespy:
79008 - Pirate Ship Ambush

Aasmund og Olav:
Bree og Buckleberry Ferry

Laphroag:
Helm’s Deep XXXXXXXL

John Erik kan jo vurdere selv om han synes det er nødvenidg å ta med Battle of Helms Deep siden jeg uansett stiller med en litt større versjon.

Ingen som har Orthanc? Jeg har den men den er tatt fra hverandre. Tror ikke jeg rekker å bygge den opp heller siden den er sortert etter farge, hvilket er 90% sort… Hvis ingen andre kan stille med den skal jeg se om jeg rekker (og har plass).

Tror ikke det gjør noe å ta med Helms Deep-settet også. Fint å se litt forskjellige versjoner.