Unge utstillere?

Sønn (12) og jeg har meldt oss på (gjorde det 8.9.), og sønnen ønsker å stille ut på barne-/ungdomsbordet. Som i fjor. Jeg har, aller nådigst, fått lov til å stille ut noen av Lego Space-modellene mine, som en integrert del av opplegget hans. Men, vi har ikke fått noe svar. Derfor lurer vi på om det blir noen bord for unge utstillere?

Jeg har også med meg en ung utstiller som har laget byster av (u)populære fotballspillere. Vi har så vidt jeg husker ikke notert alder i påmeldingsskjemaet, da det ikke var nevnt noe sted om at dette skulle skilles ut på et eget bord.

Venter i spenning på infomail fra arrangørene!

2 Likes

Og da kom det infomail - ingenting om dette med unge utstillere. Antar da at de havner sammen med resten - kan layoutansvarlig bekrefte/avkrefte?

Hei! Vi har en egen “avdeling” for unge utstillere - “avdeling” som i et eller to bord som står samlet ett sted, men i den samme overordnede avdelingen som resten av AFOLs. Litt slik både Kloss22 og PKH 23 var :slight_smile:

(Hilsen layouransvarlig for AFOL + JR-delen)

2 Likes

Flott. Takk for svar. Dette blir bra. Håper det blir flere unge utstillere enn kun to bord da.

Arrangøren tenkte at det var logisk at man skrev på jr på påmeldingen, men her lærte man noe til neste gang.
Mange gjorde det, mange ikke

Kommer flere utstillere fra den yngre garde

1 Like