Uåpnet Lego 6274 Cariibean Clipper vurderes solgt

Heisann.

Jeg kom over en uåpnet Lego 6274 Cariibean Clipper på loftet her forleden. Bortsett fra en liten klemskade på baksiden av esken er den i god stand.
Jeg aner ikke hva som er en realistisk pris for denne og henvender meg derfor til dere eksperter :slight_smile:

Alle verdivurderinger eller bud motttas med takk.

Hei.

Ifølge søket på Bricklink så selges den i uåpnet tilstand mint sealed in box for ca 550-900 dollar. Dvs. 4300,- til 7040,- NOK. Noe som jeg tror er ganske vanskelig å få fra folk i Norge.

Den billigste brukte med instruksjoner og boks selges for ca170 dollar eller 1330,- Du vil nok kanskje kunne få en del mer enn dette siden den ikke er åpnet.

Men dette er kun info fra Bricklink og mine egne vurderinger. Håper du får solgt den. Og til en pris du er fornøyd med.

Forbeholder meg retten til å ta feil ang priser og vurderinger.

Mvh
Bloom

Snakker om å finne en skatt på loftet ja :wink:
Norge er nok et lite miljø for å selge den som ny ;/ Men kanskje et internasjonalt marked er veien. Er nok ytterst få sett igjen av denne som er uåpnet, så den stiger nok uansett i verdi om du sparer den…

Hvordan er det mulig å la en slik skatt ligge uåpnet? Hehe

Jeg husker veldig godt dette settet. Ønsket meg det i lang tid, sammen med Sea Barracuda. Fikk Sea Barracuda til jul av foreldrene mine :smiley: Så noen måneder senere kjøpte vi flaxlodd og jeg vant 500 kroner (nøyaktig det samme som Caribbean Clipper kostet). Da var valget enkelt. Vi kjørte rett til Hoff og Lund i Askim og handlet :smiley:

Lykke til med salget :slight_smile: