TV-slave - A - "I'll bite your legs off!"

Når jeg så tema for TV-slave konkurransen bestemte jeg meg for at dette skal jeg være med på. Men med begrenset utvalg klosser tok tenkeprossessen litt tid, men et bidrag ble det :slight_smile:

Scenen jeg valgte er fra Monty Python And The Search For The Holy Grail, en av de (om ikke den) beste komediene noen sinne.

Scenen viser resultatet etter Kong Arthurs “episke” kamp mot The Balck Knight, som heltmodig vokter den…eeee…veldig viktige broen over en bekk?

Titelen kommer fra ridderens siste rop til Kong Artur mens han “rir” vekk. Til tross for at ridderen mangler begge armene og begge beinene har han fortsatt ikke gitt opp. “Running away, eh? You yellow bastards! Come back here and take what’s coming to ya! I’ll bite your legs off!”.

Her er en link til scenen, om du mot formoding ikke har sett filmen (SE FILMEN :wink: ) : youtu.be/dhRUe-gz690

Flott bygg av en fantastisk scene.

Steinar

Digger hesten/væpneren - med kokosnøtter og det hele… :laughing:

Fikk med kokosnøttene og en trompet som et lite easter egg. Han spiller jo så vakkert på trompet i starten av filmen :wink:

Ikonisk scene og de viktige detaljene for å representere den er med. Tommel opp, spesielt for kokosnøttene.

Klassisk scene!

Kudos for å velge Monty Python, de fortjener virkelig å bli representert i en konkurranse som dette. Meget bra!