TV-innslag med medlemmer av Brikkelauget

Vi har en avtale med tv2 om å få klippet i full hd rett fra de, men bra at du også har det. Eneste som er dumt med en DVD opptaket er at den skalerer ned video til DVD kvalitet. Håper vi får tilgang til råfila, som vi kan legge rett på harddisk etc. Minst mulig kvalitets tap er viktig.

Fikk ikke sett det, er det mulig å legge det ut her?

Kan jo hende det kommer kl 21 også.

Imponerende! Må tydeligvis ha litt mer tiltro til mine kolleger :slight_smile:

Det ordner jeg hvis det blir krøll.

Sef glemte det, du jobber jo i TV2…

Her er en link til innslaget: youtube.com/watch?v=LoYCYmZm … e=youtu.be

Bra innslag, synes godt det kunne ha vart litt lenger…

Veldig bra! Ser det står “Denne videoen er ikke listet. Kun de som har en kobling, kan se den.”, men siden linken er lagt ut i det åpne forumet, regner jeg med at det er OK å dele den videre med andre. (?)

Men hvordan vet man at man har en kobling?

Internettadressen er koblingen :wink:

Man kan sette på 3 forskjellig sikkerhetsinnstillinger på youtuben. åpen for alle, åpen for de som har linken eller åpen kun for de som er invitert.

Innslag fra NRK Østlandssendingen.

http://tv.nrk.no/serie/distriktsnyheter-oestlandssendingen/dkoa99110212/02-11-2012#t=13m23s

I kveld skal det i følge meget troverdige rykter komme et innslag om en fra Brikkelauget på Nasjonalgalleriet kl. 21.30 på NRK2.
Så skru på TV’en!

Kult! For de som ikke fikk det med seg ligger det hos NRK enn så lenge: http://tv.nrk.no/serie/nasjonalgalleriet#t=1m6s
Jeg har også opptak.

Takk for tips, det var artig å se. Imponerende størrelse på byen til han 12 åringen. Enda mer imponerende var de velfylte veggene til Matija!

+1

NRK1 - Norge Rundt kl. 19.30 i kveld. NRK laget en reportasje av meg og et par andre Brikkelauget medlemmer under PKH. Fikk beskjed om at det skulle sendes i kveld.

tv.nrk.no/serie/norge-rundt#t=2m59s

:slight_smile:

Synd jeg ikke fikk blitt med i år, kanskje til 2016 da.

Jøss i helsikke! For en fantastisk modell av Amalienborg! WOW!