Trenger hjelp

Noen forslag til hva mitt neste modul-hus skal være :question: :question:
For eksempel hotell eller brannstasjon.

hva med sykehus?

Ja kansje det hadde vært lurt.

har sett noen kule moc´er på nettet der de har brukt mye hvitt på fasaden, samt fått inn et rødt kors som lett identifiserer bygningen:)

Kjøpesenter og butikker finnes det masse av, boligbygg også. Brannstasjoner og politistasjoner florerer det av. Kino har LEGO laget ikke mindre enn to forskjellige. Rådhus er også laget av LEGO.
Men sykehus er det mindre av ja.
Bensinstasjoner finnes det en del av, men kanskje ikke i form av modulhus?
Hva med en rettssal ala Tinghuset her i Tromsø?
Eller hva med universitet eller skolebygg? Har ikke sett LEGO lage noe slikt enda (mulig jeg bare har gått glipp av dem).

Hadde også vært morro å se hus som enten er på vei å bli bygd opp med kraner og slikt rundt, eller hus som er forfalt eller brenner eller lignende. Altså at huset ikke er komplett men mangler deler av huset. LEGO har jo akkurat laget ett lite slikt hus som noen brannmenn forsøker å slukke.

Jeg går selv å tenker på å bygge ett slikt “pakkhus” som er typisk for gamle hus i byer som har fiskeri som en av hovednæringene. Men det er jo fordi jeg mest liker å bygge modell av hus som jeg kan se og fotografere og hente detaljer fra.

Jeg laget faktisk modul byggeplass tidligere idag :stuck_out_tongue:

Ang byggeplass og hus under oppføring/skadet av brann… Jeg synes det gir enhver CITYlayout mer liv og en ny, interessant vinkling. Viser ny(e) sider av en hvilken som helst by.

…modulært sykehus og andre servicetilbud som feks. matbutikk, bibliotek, apotek, postkontor og skole står i allefall på min liste over fremtidige behov.

Har bare en 16x32 plate som jeg kan bruke på huset.