Transport Værnes - Trondheim / Transport Airport - Trondheim

Som ved tidligere PKH utstillinger kommer jeg kjørende nordfra til Trondheim og passerer da Værnes lufthavn ca 14:30.
Med dette i tankene tenkte jeg og lage en tråd for de som eventuelt er interessert i og sitte på innover til Trondheim.

Jeg har plass til en person i bilen med meg innover i første omgang, er det flere som vil sitte på kan jeg fint ta enda en tur hvor jeg vil ha plass til 3 personer og noe bagasje.
Når det kommer til plass skal det gå fint at hver person har med seg for eks. en medium koffert/bag samt noe annet.

Jeg er åpen for og endre tiden noe.

Send PM eller skriv i denne tråden ved interesse.

As with the previous PKH shows I’ve been to I’ll be passing the Airport (Trondheim lufthavn Værnes) at about 14:30 on my way to the exhibition on Friday.

With this in mind I thought I’d make a thread offering a ride to anyone arriving by plane.

I can fit one person and a decent bit of luggage the first time I pass the airport, if more people are interested I can make a second trip that should fit some 3 people and luggage.

I am open to changing the time somewhat.

Just send me a PM or post in this thread if you are curious. :slight_smile:

Jeg kommer med fly kl 1815, så er ihvertfall det sagt :slight_smile:

Og jeg lander 17:55, så vi to burde ihvertfall kunne koordinere noe uavhengig av om det blir CastleLord eller en annen løsning.

Jeg kan fint komme tilbake til Værnes ca 17:50 og plukke dere opp. :slight_smile:

Jeg lander på Værnes ca kl 1330 og sitter gjerne på med deg innover hvis du har plass til en romslig koffert. :slight_smile:

Bra insj CastleLord!

Kan også nevne at flybussen går fra Værnes til Leangen, som er en fin plass for pickup :slight_smile:

Det går helt fint. Da kommer jeg til værnes rundt 13:30. :wink:

Awesome! Da sender jeg deg en PM med kontaktinfo osv. Takker! :slight_smile:

Jeg lander ganske tidlig, klokken 10. Jeg har aldri vært i Trondheim før, hva finner jeg på alle timene fram til det skjer noe Legorelatert? Er det andre som også er tidlig ute?
Jeg regner med det fins buss eller noe fra flyplassen til sentrum/hotellet, men dersom noen befinner seg i nærheten takker jeg svært gjerne ja til skyss!