Toyota Hilux, 6. generasjon

…og her er mitt første forsøk på å lage en bil! Vi begynner med en Toyota Hilux, 6. generasjon. Ja, den måtte være grønn selv om klosseutvalget var nokså begrenset i den fargen (ideelt sett skulle den vært mørkegrønn, med tanke på originalbilen, men der var utvalget enda verre).


Flere bilder på MOCpages.

Cudos, veldig bra, både denne og Titanic! Keep up the good work :slight_smile:

Veldig bra MOC, men hvorfor er den høyreratta?

Denne likte jeg - den er umiskjennelig lik originalen. Godt gjort!

Hvis man skal dømme etter registreringsnummeret er den australsk eller newzealandsk, så det er vel derfor. Spørsmålet er jo da hvorfor den er derfra… :slight_smile:

Fordi originalen også er det, dette var en gave til eieren.

Strålende bygd er den i alle fall (jeg er sterkt bilinteressert, selv om pickuper ikke normalt er det jeg er mest opptatt av…) - og hvis det virkelig er ditt første forsøk på å bygge bil er den jo bortimot sensasjonelt bra…

Denne fikk du meget bra til! :slight_smile:

Denne var fantastisk bra laget.

Fattern hadde en slik bil som firmabil i sitt arbeid som byggmester. Den var i svart og var ikke av de firehjulsdrevne utgavene.
Husker at en av de første fjernstyrte bilene jeg hadde var en blå Toyota Hilux 4WD, hvor man kunne slå av og på lysene fra fjernstyringa.
Så denne modellen vekket mange minner :slight_smile:

Slenger meg på lovprisningene her - denne var fantastisk flott! Imponerende!

Meget bra bygget modell :slight_smile:

Makan til stygg moc…neida, den er bare fantastisk flott!! :slight_smile: Detaljrik, du er en mester i detaljer Matija :slight_smile: