Tog/city layout

Hvordan blir dette i år?

Blir det lagt planer for en layout fra KlossExpo sin side basert på innmeldte modeller, eller kommer vi i Brikkelauget med forslag til layout slik som i fjor?

Jeg stiller med en del togmoduler som jeg pleier, så kan dele info om nøyaktig hva hvis jeg vet hvem det er som skal planlegge. Jeg kan gjerne bidra i planleggingen selv hvis det er sånn at vi fra Brikkelauget skal ordne det.

1 Like

Jeg sitter på planlegging i år, men foreløpig veldig lite påmeldt, så det blir nok en del mindre enn i fjor. Håper det kommer noe mer påmelding før fristen går ut :slightly_smiling_face:

2 Likes

Jeg skal stille ut mine 2 MX3000 modeller laget i LEGO med plattform der i helga da den ikke
har blitt stilt ut der før.
Modellen med plattform er på ca 39 x 232 cm.

1 Like

Tenker du å ha den i tog-layoutet, eller som en enkeltstående modul? Foreløpig er den planlagt inn som en enkeltstående modul, men vi kan nok kaste oss rundt og plassere den på fellesen om du tenkte det.

Jeg vil helst ha den som enkeltstående modul skulle den ha stått i tog-layoutet burde det ha vært spor inn i en tunnel i begge ender og kjørt mx3000 modellen UNDER tog-layoutet i et plan under.
Det er montert 9 volts lego motor i mitt vogn så den er kjørbar med strikk mellom vognene.
Er det noen i brikkelauget som kan ta med ca 24 stykk Light Bluish Gray Brick 2 x 2 del nr 3003 for å heve lysmastene en brikke høyde ?.

1 Like

Har nå demontert MYE lego i helga, så nå kan jeg fikse milsmoduler til min stasjon…og kanskje bygge en stasjon eller to til.

3 Likes