Tips til å skaffe løs-technic lego?

Heisan,

Jeg er på jakt etter å kjøpe technic-lego i deler, eller om mulig kjøpe ferdige sett.
Prøver å finne deler til en sakseløfter som jeg ønsker å sette inni en rekvisitt til et teaterstykke.

Det enkleste hadde vært å kjøpe sett: 9686 og 9641, men finner bare 9686 langt unna, og tid har vi ikke for mye av. 9641 kan kjøpes fra Sverige ser jeg så den tror jeg vi får løst.

Er det andre tips en Facebook, Finn og Bricklink for bruktsalg og eller delesalg?

Farger og “stygge” brikker har ingenting å si da alt skal gjemmes for publikum, så om noen her har deler å evt. selge unna så kan vi ta nesten hva som helst så lenge størrelsen blir det samme.

Håper noen har tipps eller råd!

Hei og velkommen på forumet.

Du har egentlig listet opp de fleste alternativene til løse brikker. I tillegg kommer Pick a Brick på lego.no, men det tar dessverre fort ganske lang tid.

Det er en del Bricklink-butikker i Norge og flere av de leverer normalt ganske raskt.

Ellers finnes det noen butikker der man kan plukke deler i en rotekasse, men det skal jo litt til å finne det man trenger. Da er det nok bedre å bare bestille fra norske Bricklink-butikker.

Loppemarked er en mulighet, men da skal du ha flaks for å finne det du trenger.

CF Bricks i Oslo har flere store rotekasser hvor det er fritt frem å lete etter det man er på jakt etter. Blitt veldig populært når butikken er åpen og mange kommer igjen og igjen. Nye varer fylles på hele tiden. Velkommen hvis du er i nærheten av Oslo

Takk for hjelpa!
Fant en del norske Briklink-butikker etter litt leting. Tror det blir veien å gå.

Takk for tipset men er dessverre i midt Norge. Så må nok satse på å bestille på nett.

Det er flere filtere på Bricklink der du kan velge om selgeren er i Norge.

Hvor i midten?
Har du noe spesielt du trenger eller generelt?

Steinkjer/Verdal
Akkurat nå mangler jeg “Pneumatic Air Tank” 67c01, men Bricklink er moro nok til at jeg sikkert mangler mer snart. :smile:

3 Likes