Tilmelding til LEGO World 2014 i København

Om nogle af Brikkelaugets medlemmer ønsker at udstille på LEGO World 2014, så er der nu åben for ansøgning/tilmelding.

Her er oplysninger:

Sidste frist for ansøgning - og indtastning af oplysninger med link til overbevisende billeder af modellerne - er søndag den 3. november 2013 kl. 23:59.

Som tommelfingerregel skal man regne med at have modeller der svarer til 6 -10 modularhuse for at blive udstiller.
Vi vil gerne have mange danske udstillere med flotte modeller.

Praktiske oplysninger:

LEGO World 2014 afholdes i Bella Center (BC) på Amager i perioden 13.-16. februar 2014.

Opstilling finder sted 12. februar. Nedtagning 16. februar efter lukketid.

Der planlægges på et fanområde på ca. 2.000 m2.

Udstillere, der ikke kan køre frem og tilbage hver dag, tilbydes gratis overnatning i et 4 sengs værelse (med morgenmad) på Danhostel Amager (i gåafstand fra BC).

Frokost indtages i BC.

Aftensmad spises i BC og ude i byen. Det er vigtigt, at du tilkendegiver på tilmeldingsskemaet om du vil deltage i spisning.

Udgifter til lokaltransport (bus, metro eller lign.) dækkes ikke, men udlændinge og jyder/fynboer kunne få dækket udgiften til bropassage t/r efter ansøgning (mod dokumentation).

Der vil være gratis parkering og gratis adgang til Bella Center for udstillere og adgang i åbningstiden til et hvilerum sammen med LEGO medarbejderne med mulighed for te, kaffe, vand etc. i pauserne.

Der bliver udleveret specielle poloshirts og en mindeklods til udstillerne.

Udfyld tilmeldingsskemaet her lwfanzone.dk/ inden tilmeldingsfristens udløb. Ansøgerne får svar inden jul.

Med venlig hilsen

Fan Zone Teamet

Da var det bare å finne ut av hva man skal søke med, for dette vil jeg gjerne være med på igjen :slight_smile:

Jeg vet hva jeg vil søke med, mer usikker på om jeg får det til å bli overbevisende nok innen 3. november, men må jo prøve.