Tiles på veiplatee

Hei dere bybyggere. Skal fliselegge en del av disse veiplatene som vist på bilder. Jeg vil gjerne bruke en del av sidekantene til å merke opp parkeringsfelt med hvite flate tiles. Mens resten skal matche tilesene til creator byggene.

Jeg ønsker ikke gå til skrittet om å lage modulveier da jeg ikke syns det er fint.

Noen som har noen gode bilder å vise, eventuelt designtips?

Nederst på denne siden kan du finne “Spesielt for medlemmer av brikkelauget”, der ligger det fortaus laging :slight_smile:

Ingen av de gir noen tips til det jeg lurer på da :frowning:

Her beskrives en metode. men basert på den nye standaren på veiplatene, Men kan fint justeres slik at man kan gjøre akuratt det du tenker på, hvis jeg ikke tar feil :smiley:
http://brikkelauget.no/diskusjon/viewtopic.php?p=15453#p15453

Har prøvd meg litt fram i studio.io programmet på å lage veier på den veiplaten jeg ønsker å bruke. Lurte på om noen kan komme med noen innspill. Spesielt på svingen. Ikke tenk nødvendigvis på overlappingen over til ny veiplate. Måtte bare plassere noen tiles der.

Med tanke på at speed champions bilene (ikke 2020 modellene) er såpass lang som dem er, så tenkte jeg at 1 parkeringsplass per bein vei er nok.