The Simpsons CMF Series 2-sett selges (SOLGT)

Ønsker å selge 2 stk komplette sett à 16 poser med The Simpsons Collectible Minifigures Series 2.
Oppdatert: Begge sett er solgt.

Bilde av posene med de to settene (med tilsvarende figurer oppstilt bak sett nr. 1):

[size=85](trykk på bildet for større versjon)[/size]

Settet består av samtlige 16 minifigurer i serien:
· Homer
· Marge
· Lisa
· Maggie
· Bart
· Milhouse
· Comic Book Guy
· Martin
· Professor Frink
· Hans Moleman
· Selma
· Patty
· Groundskeeper Willie
· Edna Krabappel
· Smithers
· Dr Hibbert

Hvis du allerede har Simpsons CMF Series 1, er det mange kjærkomne tilskudd til Simpsons-universet her, bl.a. Bartman, Comic Book Guy, Hans Moleman, Grrrrroundskeeper Willie… og Homer vil nok sette pris på at svigerinnene hans; Selma og Patty, endelig flytter inn i nabolaget… :wink:

Posene er forsiktig åpnet øverst i venstre hjørne for å sjekke innhold, så tapet igjen. Posene har en tapebit med påskrevet figurnummer øverst til høyre på posen.

Hvert sett selges for kr. 550,- / stk (ca kr 35 pr. pose).
Settene kan hentes på Jessheim etter avtale eller sendes pr. post (forhåndsbetaling på konto) i bobleplastkonvolutt. Porto for sistnevnte er kr. 35,- og totalpris for et sett blir da kr. 585,-.
NB: Selges kun som komplette sett.

Ta kontakt i denne tråden eller på PM hvis du er interessert! :slight_smile:

Kjøper gjerne sett 2

Begge settene er nå solgt! :slight_smile:

Så nå at en annen selger for få timer siden la ut samme sett til salgs for 450 + porto, så da ble også min pris 450, evt. 485 inkl. porto.

Solgte et par sett med serie 1 av Simpsons i fjor, for 480,- pr. sett, dvs 30 pr. pose. Det ble altså 5 kr ekstra pr pose iom. at man da visste hvilke figurer man fikk.
Utsalgspris pr stk på 1 “blindpose” har gått opp fra 25 til 30 i år, så jeg syntes i utgangspunktet at ca. 35 pr pose var greit, men tenker nå at jeg får matche den andre selgerens pris her.